سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو ائتلاف مخالفان سوری:

موضع ایران در قبال سوریه تغییر نکرده است/پیش بینی می شود موضع دولت اوباما بزودی تغییر نکند

مشاور رئیس گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوری تاکید کرد، موضع ایران در قبال سوریه همچنان پابرجاست و پیش بینی می شود که دولت اوباما نیز بزودی موضع خود را تغییر ندهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی:"ریف علاف"  امروز در سخنانی گفت:مخالفان سوری در حال حاضر فرصت را برای برگزاری نشست ژنو 3 درباره بحران سوریه مناسب نمی بینند.وی مدعی شد، به نظر نمی رسد نظام سوریه آماده پایان مسالمت آمیز بحران و گفتگو بر اساس بیانیه ژنو 1 باشد.

مشاور رئیس گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوری گفت، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه "سیلی" این کشور به صورت جامعه جهانی است که برای تشکیل دولت انتقالی اعلام آمادگی کرده است.

 وی که در نشست "چاتام هاوس" که امروز در لندن برگزار شد سخنرانی می کرد، افزود:در حال حاضر نشانه ای از تغییر موضع ایران در قبال بحران سوریه نمی بینیم.

علاف گفت پیش بینی نمی شود که دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر احمد الجریا به واشنگتن در چند روز آینده نظر خود را تغییر دهد.وی گفت برخی کشورها برای مجهز کردن ما به موشکهای ضد هواپیمای زمین به هوا اعلام امادگی کرده اند، اما دولت اوباما با این مسئله مخالفت کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.