یگانهای ارتش سوریه امروز در ادامه عملیات خود در مناطق مختلف این کشور از جمله ریف لاذقیه، ضربات سهمگینی را به گروههای تروریستی وارد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران شبکه المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، درگیرهای شدیدی میان ارتش سوریه و گروههای مسلح تروریستی در اطراف منازل "هنانو" واقع در شمال حلب رخ داده است.

شبکه المنار لبنان نیز در خبر دیگری از سوریه گزارش داد، "عبد السلام دلول" سرکرده گروه تروریستی "سربازان حماسه" در درگیری های اطراف "المرصد 45" در ریف لاذقیه به هلاکت رسیده است.

 پایگاه خبری العهد نیز گزارش داد، ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی به سمت مرکز "الاحمر" واقع در شرق المرصد در حال پیشروی هستند و درگیری های شدیدی میان ارتش و گروههای تروریستی در جریان است.

المیادین گزارش داد، که ارتش سوریه شماری از بلندی های راهبردی منطقه اطراف "مرصد 45" از جمله موضه "الاحمر" را به تصرف خود درآورده است.

این پایگاه خبری از فروپاشی جبهه گروههای مسلح در ریف لاذقیه و کشته شدن شماری بسیاری از اتباع خارجی خبر داد.

از سوی دیگر برخی منابع گزارش دادند، دهها تن از مسلحان بر اثر آتش توپخانه ارتش سوریه و هدف قرار گرفتن موضع آنها در حی قابون واقع در ریف دمشق به هلاکت رسیده اند.این گلوله باران توپخانه ای زمانی انجام شد که ارتش سوریه اطلاعاتی درباره تجمع افراد مسلح در یکی از منازل این منطقه کسب کرد.تروریستها از این منزل به عنوان مقر خود استفاده می کردند.

در همین حال گزارش های منتشر شده حاکی است که گروههای مسلح تروریستی حومه لاذقیه را هدف موشک های گراد قرار داده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار