سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل صندوق بیمه‌ای اجتماعی روستائیان و عشایر اعلام کرد

توسعه سطح خدمات بیمه‌ای روستائیان و عشایر ضروری است

سیدحمید کلانتری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: با توجه به اعتبارات بیمه سلامت، سطح خدمات بیمه‌ای به روستائیان و عشایر نیز باید گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیدحمید کلانتری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: عمده سرمایه ما در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در بازار سرمایه و بورس مدیریت می‌شود و تمامی تلاش ما نیز در این خصوص این است که سرمایه‌های موجود در مقایسه با متوسط بورس از لحاظ رشد تفاوت چندانی نداشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده برای بیمه سلامت خواستار این هستیم تا سطح خدمات بیمه‌ای به روستائیان و عشایر نیز گسترش پیدا کند و دولت در این خصوص ما را حمایت کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر خاطرنشان کرد: به منظور توسعه بیمه‌های اجتماعی مذاکراتی را نیز با استانداران استان‌های مختلف داشته‌ایم و درصدد هستیم تا در تمامی شهرستان‌ها نیز ستاد تحت عنوان توسعه بیمه‌های اجتماعی را با نظارت فرمانداران و دستگاههای ذی‌ربط تشکیل دهیم تا زمینه‌های تسهیل بیمه افراد فراهم کنند شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، سرمایه ، تفاوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.