سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مدیریت‌ومنابع انسانی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامي تاكيد كرد

ضرورت برگزاری چند "نمایشگاه کتاب" در سال

علی اصغر کاراندیش اظهار کرد: برگزاری 10 روز نمایشگاه کتاب در ايام سال پاسخ‌گوی جمعیت کشور ما نیست و نمایشگاه کتاب باید چندین بار به صورت تخصصی و گسترده برگزار شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت‌و منابع انسانی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامي گفت: یکی از سیاست‌های این دوره از نمایشگاه واگذاری تدریجی فعالیت‌ها به ناشران بود که خوشبختانه همکاری لازم در این زمینه صورت گرفت و این واگذاری انجام شد. این تقسیم‌بندی وظایف در جشنواره رسانه‌های دیجیتال بسیار تاثیرگذار و موفق بود و امیدوارم در نمایشگاه کتاب هم اقدام قابل توجه و راه‌گشایی باشد.

کاراندیش درباره مکان برگزاری نمایشگاه کتاب توضیح داد: مصلی امام خمینی (ره) مکان مناسبی برای برگزاری این نمایشگاه نیست. ما تلاش خود را برای جابه‌جایی این نمایشگاه انجام می‌دهیم زیرا در نظر داریم نمایشگاه کتاب در مکانی مانند نمایشگاه بین‌المللی به طور دائمی برپا باشد. این اقدام در کنار همه نقاط مثبت خود، هزینه‌های برگزاری نمایشگاه را نيز کاهش خواهد داد.

معاون توسعه مدیریت‌ و منابع انسانی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامي 10 روز برگزاری در طول سال برای رخداد فرهنگی مانند نمایشگاه کتاب را کافی ندانست و اظهار کرد: برپا شدن نمایشگاه کتاب تنها در 10 روز از سال برای کشور پرجمعیت و آگاهی مثل ایران کافی نیست. امیدوارم شرایطی ایجاد شود تا نمایشگاه کتاب چندین بار در طول سال و به صورت تخصصی و گسترده تر برگزار شود.

«علی اصغر کاراندیش» معاون توسعه مدیریت‌ومنابع انسانی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامي عصر روز گذشته در دیداری با «سید عباس صالحی» معاون فرهنگی وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامي از محل برگزاری نمایشگاه بين‌المللي کتاب تهران بازدید کرد. هم‌چنین ریاست نمایشگاه بیست‌وهفتم گزارشی کلی و کوتاه از عملکرد این دوره از نمایشگاه ارائه و به برگزاری صدها نشست انجمن‌ها و تشکل‌هاي نشر در این دوره از نمایشگاه ارائه كرد.

«محمد اله‌یاری» معاون فرهنگی‌و اجرایی نمایشگاه کتاب نیز در این دیدار توضیحاتی را درباره خدمات در نظر گرفته شده برای ناشران و خدمات رفاهی بازدیدکنندگان ارائه کرد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/


برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، ارشاد ، معاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.