سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه در گرما بدون کولر خود را خنک کنیم؟

یافته‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد اگر می‌خواهید در فصول گرم سال احساس گرمای زیادی نداشته باشید و دچار عرق سوزی نشوید باید از ماه‌های قبل به فکر تحول و ایجاد تغییرات باشید.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، مصرف میوه و سبزیجات و موادغذایی ترش مانند آلبالو و آلوچه تاثیر زیادی در خنک شدن و کاهش درجه حرارت بدن دارند و فرد با خوردن آنها پس از مدتی احساس خنکی خواهد کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، در فصل تابستان بسیاری از افراد لباس‌های نخی به تن می‌کنند اما اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که احساس گرمای زیادی می‌کنید باید از همین اکنون پوشش خود را به کلی تغییر دهید و لباس‌های خنک و نخی به تن کنید.

شستشوی کف پا و انگشتان دست با آب یخ از دیگر راهکارهایی است که باعث کاهش حرارت بدن می‌شود و برای آشتی با فصل گرما نباید به خود احساس گرما تلقین کنید و هر چند ساعت یکبار انگشتان دست و یا کف پای خود را با آب سرد شستشو دهید.

آب میوه‌های ترکیبی و ترکیب آب هویج و پرتقال و سیب و مصرف آنها در روز از دیگر راهکارهایی است که به شما کمک می‌کند دچار عرق سوزی نشوید و احساس خنکی فراوان در این روزهای گرم سال داشته باشید.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: گرما ، تابستان ، لباس نخی ، یخ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.