سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیر زاده: شرط باشگاه الکویت منطبق به استانداردهای فیفا نیست

هوشنگ نصیرزاده در خصوص آئین نامه جدید نقل و انتقالات گفت: کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرده که آئین نامه جدید نقل و انتقالات برای تصویب به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه نشده است.

 هوشنگ نصیر زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تغییر یک بند از آئین نامه نقل وانتقالات باید به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برسد که به گفته کفاشیان این امر هنوز صورت نگرفته است.
 
 نصیر زاده در ادامه اظهار داشت:  بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال هر گونه تغییر در آئین نامه و مقررات برگزاری مسابقات باید در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به تصویب برسد.
 
وی تصریح کرد:  بعد از مجمع عمومی  تصویب اساسنامه و آئین نامه‌هایی برای نقل و انتقالات کمیته داوران  و موارد مشابه باید در هیات رئیسه  فدراسیون فوتبال تصویب شود در غیر این صورت قابل انتشار و اجرا نیست.
 
 وی درباره شرط باشگاه الکویت برای فسخ قرار داد نکونام با این تیم و دادن یک میلیون دلار توسط این بازیکن گفت: در خواست ترخیص بازیکن برای حضور در تیم ملی کشورش بر اساس پیوست باشگاه ها و ماده 6 برای همه باشگاه ها  الزامی است هر باشگاهی از ترخیص بازیکن جلوگیری کند حتی به بهانه قرار داد و مسائل مالی. علاوه بر اینکه از نقل وانتقالات محروم می شود ممکن است تمام بازی های که نکونام در آن تیم حضور و برنده شدند سه بر صفر به سود حریفان اعلام شود.
 
 وی در ادامه اظهار داشت: بر این اساس شرط باشگاه الکویت برای ترخیص نکونام با استانداردهای فیفا منطبق نیست.
 
 ** هائیتی اجازه امتیاز دادن به تیم بازنده را ندارد
 
 وی در مورد قانون جدید فدراسیون فوتبال هائیتی نسبت به تغییر  امتیازهای تیم های برنده و بازنده بیان کرد:  فدراسیون هائیتی می تواند  امتیاز نتایج برد و مساوی را تغییر دهد اما اجازه امتیاز دادن به تیم بازنده را ندارد امتیاز دادن به نتایج برد و مساوی تیم ها در اختیار فدراسیون کشورها است.
 
 اگر چه فیفا و کنفدراسیون آسیا برای تیم برنده  سه امتیاز و نتیجه تساوی یک امتیاز در نظر گرفتند.
 
نصیر زاده بیان کرد: مصوبه ای برای الزام کردن فدراسیون ها برای اختصاصی دادن امتیاز خاص برای تیم های برنده و نتایج مساوی وجود ندارد.
 
 وی تصریح کرد:  کشور هائیتی زیر مجموعه اقیانوسیه است فدراسیون فوتبال این کشور کار غیر قانونی انجام نداده است اما دادن امتیاز به تیم بازنده فوتبال درست نیست و این بخش به مدیریت فوتبال ارتباط دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، ارائه ، نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.