سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از 17 فروردین تا کنون؛

حدود 10 هزار بشکه نفت خام در "بورس انرژی" معامله شد

حدود 10 بشکه نفت خام از آغاز عرضه نفت خام در بورس انرژي (17 فروردين) تا کنون در اين بازار عرضه و معامله شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ 9 هزار و 636 بشکه نفت خام سبک در بورس انرژي به ارزش حدود 30 ميليارد ريال معامله شده است.

شرکت ملي نفت در اين مدت 12 بار عرضه نفت خام در بورس انرژي داشته که 8 بار معامله شده است.

مدير روابط عمومي و امور بين الملل بورس انرژي علت عرضه ها و تقاضاهاي محدود در اين بازار را ارزيابي دو طرف از بازار جديد دانست و گفت: به نظر مي رسد خريداران نفت در حال بررسي اين بازار و آشنايي با سبک معامله در آن هستند.

ياسر فلاح افزود: همچنين از آنجايي که تحويل کالا در يک دوره 30 روزه انجام مي گيرد خريداران نيز تا مطلع نشدن از کميت و کيفيت نفت عرضه شده در اين بازار به آهستگي قدم برمي دارند.

بر اساس گزارش سنا، فلاح با اشاره به روزهاي کم معامله گفت: در اين مدت در دو تا سه روز فقط 438 بشکه معامله شده که نشان دهنده ارزيابي دو طرف معامله در باره عرضه نفت در بورس انرژي است. عرضه کننده و خريدار هر دو در حال بررسي بازار هستند.

مدير روابط عمومي بورس انرژي در پايان به معاملات ميعانات گازي اشاره کرد و گفت: از آذر 92 تا کنون همچنين 220 هزار بشکه ميعانات گازي در بورس انرژي به ارزش 434 ميليارد ريال معامله شده که با وجود نوسان عرضه ميعانات گازي اين حجم و ارزش معاملات حاکي از جذاب بودن بازار ميعانات گازي در بورس انرژي براي خريدارن و فروشندگان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بشکه ، نفت ، خام ، بورس ، انرژی ، معامله ، عرضه ، تقاضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.