سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای تأمین زیرساخت‌ها در 13400 واحد مسکن مهر ملارد

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ملارد به ضرورت تأمین زیرساخت‌های آموزشی بهداشتی، فرهنگی و... در محدوده واحدهای احداثی مسکن مهر تأکید نمود.

فاضل اکبری طارمی، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به وجود 13 هزار و 400 واحد مسکن مهر در شهرستان ملارد اظهار داشت: این تعدد واحدهای مسکونی، قابلیت جذب ظرفیت کثیری از نیروهای انسانی را دارا است که یک روی آن فرصت و روی دیگر آن تهدید به شمار می‌رود.  
 
وی در ادامه افزود: در صورت برنامه‌ریزی و مدیریت اصولی این کثرت جمعیتی یک فرصت بالقوه و ظرفیت ویژه محسوب می‌شود و در صورت عدم برنامه‌ریزی مطلوب و کارشناسانه یک تهدید محسوب می‌شود که تبعات و عوارض خاص خود را به همراه خواهد داشت. 

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ملارد در پایان با بیان ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی، تربیتی، بهداشتی، اقتصادی و... در محدوده واحدهای مسکن مهر در جهت تأمین نیازهای اساسی و بهره‌مندی مضاعف از استعدادهای متمرکز شده در سکونت‌گاه‌های این‌چنینی خاطر نشان کرد: امید آن می‌رود با اعمال اقدامات و تمهیدات هوشمندانه، روند رشد و آبادانی فزاینده در کلیه واحدهای مسکن مهر شهرستان ملارد، بیش از پیش تسریع گردد. 

انتهای پیام/  
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.