رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد گفت: شهرستان مذکور، پا کثرت انبوه جمعیتی که از آن برخورد است، فاقد سالن سینما است و این کمبود، یکی از دغدغه های جدی مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد به شمار می رود.

علیرضا رئیس اوژن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره  به ضرورت تقویت زیر ساخت ها و امکانات فرهنگی در این منطقه اظهار داشت:  شهرستان ملارد  با 450 هزار نفر جمعیت فاقد سالن سینمایی است  و ضرورت راه اندازی آن احساس می شود.
 
وی در ادامه با اشاره به تنها سالن سینمایی این شهرستان  که سالهاست تعطیل است و با بازار مبل مبدل شده، عنوان کرد: راه اندازی مجدد این سالن نیز چندان منطقی به نظر نمی رسد، زیرا  جانمایی آن درگذشته نیز بصورت  اصولی و استاندارد لحاظ نشده و سطح ایمنی و کیفیت ورودی و خروجی های آن در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه  با نارسایی مواجه می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: احداث سینما، نیازمند به تامین اعتبارات ویژه خاص به خود است و با توجه به محدودیت های بودجه ای نمی‌توانیم زمانی مشخص برای راه اندازی پروژه ای اینچنینی را، اعلام نماییم اما تحقق طرح مذکور از دغدغه های جدی ما محسوب می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: احداث ، سالن ، سینما ، ارشاد ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار