سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش گرایش مردان به "جراحی زیبایی صورت"

جراحی زیبایی صورت در خانم‌ها بیشتر شایع است ولی در آقایان نیز افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،دکتر محسن نراقی رئیس مرکز تحقیقات و اینولوژی و جراحی پلاستیک در نشست خبری که در سالن همایش‌های رازی به نام مرک 14 از ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: ۱۶ سمپوزیوم، ۲۴ کورس، ۱۱ ورکشاپ اصلی و جانبی با حضور اساتید و جراحان صاحب نام و پژوهشگران از برنامه‌های این همایش است. 

وی در ادامه گفت: جراحی‌های زیبایی در ناهنجاری‌های مادرزادی که شامل شکاف لب و کام و ضایعاتی که در اثر یک تومور با سرطان ایجاد می‌شود که بعد از دفع تومور جراحی انجام می‌شود یکی از پیشرفتهایی که در سال اخیر انجام شده پیوند صورت است که این در چند کشور به صورت تیمی انجام می‌گیرد که در آن بیش از ۱۰ تخصص باید وجود داشته باشد در مورد پیوند صورت بررسی‌هایی انجام دادیم که هنوز به مرحله عمل نرسیده چون این جراحی سنگین و پیچیده است. 

وی در ادامه افزود: جراحی زیبایی صورت در خانم‌ها بیشتر شایع است ولی در آقایان نیز افزایش پیدا کرده و بیشترین افرادی که برای جراحی زیبایی مراجعه می‌کنند در گروه سنی هستند، اول جوان‌ها از ۱۸ الی ۲۵ سال و برای کسانی که جوان سازی پوست می‌کنند از ۳۰ سال به بالا است. 

وی در پایان گفت: تندیس یک عمر فعالیت علمی و حرفه‌ای ثمربخش که به نام پروفسور فضل ا... رضا دانشمند نامی ایران مذین شده به دو تن از اساتید پیشکسوت که داخلی پروفسور مهدی امین فر وخارجی پرفسور هاینز استامبرگر  که از شاخص‌ترین چهره‌های اینولوژی است تقدیم می‌کرد. 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.