سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته سلامت صورت می گیرد؛

برگزاری آئین تجلیل از فعالان عرصه سلامت در غرب پایتخت

شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به برگزاری دومین همایش هنر و سلامت در هفته سلامت گفت: در این همایش از فعالان عرصه سلامت تجلیل بعمل می‌آید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، سیدعلیرضا حسینی، شهرداری منطقه 9  اظهار داشت: دومین همایش هنر و سلامت با مشارکت مدیریت فرهنگی و هنری منطقه در هفته سلامت برگزار می شود و نهادهای فعال در حوزه سلامت نیز در این برنامه همکاری دارند.
 
وی افزود: ویژه برنامه‌های هفته سلامت با شعار یک عمر سلامتی با خود مراقبتی در سطح منطقه در حال برگزاری است و شهروندان نیز می‌توانند از خدمات غرفه‌های مختلف دهکده سلامت در بوستان کوکب بهره‌مند شوند.
 
مهندس حسینی ادامه داد: در این هفته بیش از 30 عنوان برنامه سلامت محور در نظر گرفته شده که برگزاری همایش هنر و سلامت نیز از مهمترین برنامه‌های اجرایی است.
 
وی تصریح کرد: دومین همایش هنر و سلامت با حضور پزشکان‌، پرستاران و فعالان عرصه سلامت با محوریت هنر در خدمت سلامت جسم و روان‌، سلامت شهری و ارتقا سبک زندگی برگزار می‌شود.
 
به گفته وی دومین همایش هنر و سلامت روز چهارشنبه 3 اردیبهشت ساعت 15 در سالن همایش مرکز آموزشهای اجتماعی شهید حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.