سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان خبر داد

چگونگی انجام اختراع از مرحله ایده پردازی تا تجاری سازی

سمینار نیم روزه با عنوان چگونگی انجام اختراع از مرحله ایده پردازی تا ثبت علمی و تجاری سازی در پژوهشگاه باشگاه پژوهشگران صورت گرفته است.

مصطفی صائمیان، معاون فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ایذه اخیرا به برگزاری کارگاه آموزشی نگارش طرح توجیهی، کارگاه آموزشی جستجوی علمی در بانک‌های اطلاعاتی و کتابخانه‌ای و دیجیتالی و میزگرد فرهنگی با عنوان وحدت حوزه و دانشگاه پرداخته شود.

وی عنوان کرد: سمینار نیم روزه با عنوان چگونگی انجام اختراع از مرحله ایده پردازی تا ثبت علمی و تجاری سازی و برپایی کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع توسعه فعالیت‌های مجازی فرهنگی را خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: همچنین از عضو برتر باشگاه پژوهشگران شهلا دهقان به همراه پرداخت تشویقی و پرداخت بن کتاب به اعضای باشگاه از برنامه‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ایذه بوده است.

وی افزود: همچنین به معصومه یزدان پناه و حسین فرض علیوند در همایش و ارائه سخنرانی پرداخت تشویقی بابت حضور در همایش صورت گرفت.

وی در نهایت گفت: معصومه یزدان پناه عضو باشگاه واحد ایذه در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی در قم شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.