به منظور توسعه و بسط تفكر پژوهش، شناسايي افراد نخبه و خلاق اولين جشنواره و نمايشگاه اختراعات و ابداعات باشگاه پژوهشگران جوان واحد اهر برگزار شد.

مصطفي صائميان معاون فرهنگي باشگاه پژوهشگران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: بيش از 350 مقاله و طرح به دبيرخانه اين كنگره ارسال شده است كه با بررسي و داوري در مرحله اول تعداد 120 طرح مورد پذيرش قرار گرفت.

وي افزود: تعداد بيش از 150 نفر به جشنواره راه يافته‌اند و در 2 قالب حمايت براي تجاري سازي و توليد انبوه ايده‌ها و طرح‌ها و اختراعات مورد داوري قرار گرفتند.

وي تصريح كرد: در پايان مراسم از 35 طرح برگزيده اين جشنواره تجليل شده و با اهداي لوح سپاس تنديس جشنواره و جوايزي از آن‌ها تقدير به عمل آمد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
گل رسان زاده
۲۲:۲۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
با عرض سلام
من دانش آموز سال اول دبیرستان هستم و یک طرح ریاضی دارم که مورد تایید اساتید دانشگاه آزاد قرار گرفته است ولی نمی دانم چگونه می توانم با استفاده از این طرح در بنیاد نخبگان عضو شوم و یاچگونه به این بنیاد یا سایر موسسات معرفی شوم و تنها با جشنواره خوارزمی آشنایی دارم و جشنواره دیگری هم برای طرح های ریاضی پیدا نمی کنم.کسی هم از من حمایت نمی کند خواهشمندم مرا راهنمایی کنید . با تشکر