سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های نوروزی سیما؛/9

اتاق فکر مشترک "بهزیستی" و "صدا و سیما "تشکیل شود

رییس سازمان بهزیستی از مسئولان "صدا و سیما" خواست تا دفتر و اتاق فکر مشترکی میان این دو سازمان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ همایون هاشمی که در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه های نوروزی سیما، سخنرانی می کرد، با اشاره به اهمیت تشکیل "اتاق فکر" مشترک میان صدا و سیما و بهزیستی، گفت: به مسئولان "صدا و سیما" پیشنهاد می کنم از آنجا که فیلم نامه های فراوانی در اختیار ما قرار می گیرد، بهتر است تا دفتر مشترکی میان صدا و سیما و بهزیستی ایجاد شود تا حمایت بیشتری از این فیلم نامه ها شود.

او ادامه داد:  این دفتر مشترک، می تواند اتاق فکری را هم ایجاد کند تا تعامل میان این دو سازمان تقویت شود.

رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه این سازمان چند سالی است که درهایش را به روی همه باز کرده، تاکید کرد:  رفاه اجتماعی و اجتماعی شدن موضوعی است که به تمام جامعه تعلق دارد، همه باید به آن ورود پیدا کنند، وظیفه مااست که این صدا را همگانی کنیم تا همه برای کمک بیایند، تمام سازمان ها وهمچنین مردم متولی تحقق این امر هستند، این مفهوم تا حدودی هم شکل گرفته چرا که سازمان بهزیستی نمی تواند به تنهایی همه این وظایف را انجام دهد.

به گفته هاشمی، حضور بهزیستی به عنوان مفهوم معنوی در مجموعه فعالیت های رسانه ملی در تمام شبکه ها به ویژه شبکه های 5 گانه اول بسیار مشهود بود.

او با بیان اینکه تلاش برای بهتر زیستن، مفهومی است که سازمان بهزیستی آن را دنبال می کند، ادامه داد: ادیباتی که بهزیستی در عرصه هنر و مسائل مربوط به خانواده دنبال می کند، امسال آن را در شبکه های مختلف تلویزیونی شاهد بودیم، البته پیش از این ما از هنرمندان بویژه بازیگران سریال" خوب، بد، زشت" که از  شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند، تقدیر و تشکر کردیم.

هاشمی تاکید کرد: بهزیستی تلاش می کند تا فیلم نامه هایی با مفهوم بهتر زیستن را حمایت کند و این اختیار را به آنها بدهد که از ظرفیت های این سازمان استفاده کنند، البته در سریال های اخیر، ردپای بهتر زیستن دیده می شود.

به گفته رییس سازمان بهزیستی، باید در برنامه سازی به موضوع "سلامت اجتماعی" به عنوان یکی از مولفه های موثر بر سلامت توجه شود.

بر اساس این گزارش، سازمان بهزیستی در این مراسم 5 لوح تقدیر را به 5 مدیر شبکه های سیما تقدیم کرد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: سیما ، صدا ، بهزیستی ، هنر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.