سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران خبرداد

ورود 10 هزار خودرو هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی تا پایان سال

حجت‌الله بهروز، از ورود 10 هزار خودرو هیبریدی تا پایان سال به ناوگان تاکسیرانی تهران خبر داد.

حجت‌الله بهروز، قائم مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به اقدامات اخیر دولت در جهت کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی از 40 درصد به 4 درصد این اقدام را در کاهش معضلات زیست‌محیطی بسیار مؤثر دانست و اظهار داشت: طبق پیش‌بین‌های صورت گرفته تا پیش از پایان سال شاهد ورود 10 هزار خودرو هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی تهران خواهیم بود.
 
وی با عنوان اینکه ورود خودروهای هیبریدی برای نخستین بار در کشور و در ناوگان تاکسیرانی تهران صورت خواهد گرفت افزود: ارتقاء این تعداد وابسته به استقبال بخش خصوصی در واردات این خودروها است.
 
قائم مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان با بیان اینکه در رویکرد اتخاذ شده تمامی سرمایه‌گذاران قادر به ورود این خودروها به کشور خواهند بود خاطرنشان کرد: این امر ضمن ترغیب خودروسازان به کاربرد تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید خودروهای کم‌آلاینده‌تر سبب توسعه حمل‌ونقل عمومی پاک و کاهش آلودگی هوا به عنوان مهم‌ترین معضل امروز کشور و پایتخت می‌گردد.
 
انتهای پیام/  
 
 
 
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
قرار بود كه با آلمان قرار داد ساخت خودروي هيبريدي ، موتور سيكلت برقي وكارخانه توليد تجهيزات برق خورشيدي در استان اصفهان ببندند پس چي شد ؟ باز كه ما وارد كننده كالاي آماده شديم
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
قیمت این ماشین ها چقدره ؟ لطفا یه گزارشی درمورد قیمت این خودرو ها تهیه کنید ببینیم می صرفه توی ایران از این ماشین ها خرید . مرسی