سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سابق باشگاه استقلال:

فوتبال متعلق به جوانان است/اسم ها در فوتبال کارایی ندارند

کامران منزوی معاون سابق باشگاه استقلال فوتبال را متعلق به جوانان می‌داند اظهار کرد: بازیکنان نامی ما باعث پیشرفت فوتبال نمی‌شود.

 کامران منزوی معاون سابق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رسیدگی به مبلغ قرار داد ها و بودجه ی هزینه شده در باشگاه استقلال به هیات مدیره  مربوط است افراد در هیات مدیره باشگاه استقلال برای پیشرفت و حل  مشکلات این تیم همه‌ی تلاششان را انجام می‌دهند.
 
وی ادامه داد:  در شورای معاونین تفکراتم را در خصوص باشگاه استقلال و راه های حل معضلات این تیم بیان کرده‌ام و ترجیح می‌دهم در مطبوعات در خصوص شرایط کنونی و مشکلات فعلی باشگاه  اظهار نظر و بحث انجام ندهم.
 
منزوی ادامه داد: مشکلات تیم استقلال در سایه‌ی تعامل وزارت ورزش و با فتح اله زاده مدیر عامل  این تیم حل می شود.
 
 در صورت تکامل می‌توان به آینده باشگاه استقلال امیدورا بود البته تحقق این مسئله نیازمند شرط و شروطی است که با توافق دو طرفین مشکلات حل می‌شود.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال برای پیشرفت نیاز به تغییرات دارد. بازیکنان جذب شده در تیم استقلال کارایی مثبتی نداشتند تا تعبیرنگرش وجذب جوان مشکلات استقلال کاهش می‌یابد.

منزوی تصریح کرد: بودجه‌ی استقلال برای انجام بسیاری کارها کافی بوده است اما متاسفانه با چنین بودجه‌ای مشکلات باشگاه استقلال حل نشده است.

وی افزود: مطالب و صحبت‌های بسیاری در خصوص باشگاه استقلال دارم اما ترجیح می‌دهم بعد از بازی تیم استقلال با الریان مطالبم را بیان و مطبوعاتی کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: متعلق ، جوانان ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.