پاشازاده: پیشنهادی برای حضور در باشگاه استقلال نداشته ام/با حفظ کادر فنی در باشگاه موافق هستم

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال حضور در نیمکت این باشگاه را آرزوی فوتبالیست‌ها بیان و اظهار کرد: تاکنون برای حضور در این تیم از فردی پیشنهاد نگرفته ام.

مهدی پاشازاده  بازیکن سابق تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه استقلال تهران تاکنون برای حضورم در این تیم برای فصل بعد رقابت های لیگ پیشنهادی نداده است البته در خصوص حضورم در این تیم با توجه به مشکلاتی که هم اکنون با آن مواجه است فکر تصمیمی نیز نگرفته‌ام.
 
وی ادامه داد:  به عنوان مربی که سال‌ها در این باشگاه فعالیت کرده است همانند سایر بازیکنان آرزوی حضور در نیمکت استقلال را دارم اما برای قرار گرفتن در این باشگاه باید به شرایط توجه کرد .
 
پاشازاده تصریح کرد: موضوع قرار داد، دستمزد نجومی بازیکنان موضوعی همیشگی و ثابت در فوتبال دست هر سال شاهد اینگونه مسائل در فوتبال هستیم، البته اگر تیم استقلال تهران به عنوان قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ نایل شده بود به طور حتم  دیگر  شاهد این مسائل در این تیم نبودیم عدم کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ حواشی این تیم را مضاعف کرده است.
 
 بازیکن سابق استقلال تصریح کرد: تیم استقلال سال گذشته با  حضور همین بازیکنان قهرمان را بدست آورده است و در سال جدید متاسفانه موفق به تکرار قهرمانی نشده است از این رو ضعف‌هایش بروز کرده است.
 
 وی افزود: جوان گرایی بر روی کاغذ راه حلی مناسب برای استقلال محسوب می شود اما از طرفی بی تجربگی جوانان  عامل ضربه به تیم نیز خواهد بود عملکرد بازیکنان در زمین مسابقه مشخص می شود، بر روی کاغذ همه مسائل اثبات شده نیست.
 
وی ادامه داد:  باشگاه استقلال برای موفقیت در رقابت های لیگ چهاردهم باید در نخستین قدم مدیر عامل و تیم را مشخص کند پس با مشخص شدن بودجه، فعالیت خود را ادامه دهد. انتخاب سرمربی از دیگر فعالیت‌های این باشگاه برای فصل آتی است.

پاشا‌زاده تصریح کرد: در شرایط فعلی و با توجه به موقعیتش که باشگاه استقلال با آن مواجه است بهترین راه حل ماندن و ابقاء فتح اله زاده در سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال است. فتح اله زاده مدیری باتجربه است و با مشکلات باشگاه به طور کامل آشنا است لذا حضور فردی جدید مشکلات استقلال را کاهش نمی‌دهد.

مدیر جدید برای باشگاه استقلال به زمان زیادی احتیاج دارد. زمان در شرایط کنونی مسئله‌ای هم برای باشگاه استقلال محسوب می‌شود لذا ادامه فعالیت‌ با کادر فنی فعلی بهترین تصمیم است.

بازیکن سابق تصریح کرد: باشگاه استقلال در صورت تغییر درسمت مربیگری تیم باید به دنبال فردی با سابقه بهتری از قلعه‌نویی باشد در شرایط فعلی قلعه نویی از سایر مربیان کارنامه ای بهتر و درخشان تری دارد لذا با حضور قلعه نویی در تیم موافق هستم و معتقدم با حفظ ثبات در آینده شاهدموفقیت‌های دوباره استقلال خواهیم بود.

وی افزود: خصوصی‌سازی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واجب است با تحقق این مسئله مشکلات سرخابی‌ها حل می‌شود.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال متاسفانه آکادمی ندارد برای تاسیس آکادمی باید در ابتدا بودجه لازم مشخص و سپس افراد و مربیان صالح را در این بخش فعال کنند. مربیان آکادمی نباید نتیجه گرا باشند. با پرورش مستعدان و میدان دادن به جوانان آینده باشگاه‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس تضمین می‌شود متاسفانه نتیجه‌گرایی زدو بند‌های فوتبال را افزایش داده است و راه را برای حضور جوانان مسدود کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، باشگاه ، موافق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار