سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نزاع "دیوید فینچر" و "کمپانی سونی" بر سر دستمزد

"دیوید فینچر" برای ساخت فیلم جدید "استیو جابز" رقم هنگفتی را از کمپانی سونی درخواست کرده است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هیتفیکس، قبل از این گزارش شده بود که "کمپانی سونی" در حال مذاکره با "دیوید فینچر" برای کارگردانی فیلم جدید "اسیتو جابز" می باشد.
 
"دیوید فینچر" کارگردان خبره آمریکا از کمپانی سونی درخواست کرده که گروه قبلی‌شان در فیلم "شبکه اجتماعی" (یعنی "آرون سورکین" نویسنده و "اسکات رودین" تهیه کننده) هم در این پروژه حضور داشته باشند. اما به نظر می‌رسد کمپانی سونی به دلیل درخواست بالا "فینچر" و نظارت او بر فروش فیلم درصدد جایگزینی او بر آمده است.
 
"دیوید فینچر"  از کمپانی سونی درخواست رقم هنگفت ده میلیون دلار را قبل از شروع پروژه و همچنین کنترل بر فروش را فیلم داشته است.
 
قبل از این سونی به "فینچر" اجازه داده بود در فیلم "دختری با خالکوبی اژدها" بر روی فروش و بازار این فیلم نظارت داشته باشد برای مثال فینچر درخواست تیغه‌های فلزی را کرده بود که هزاران دلار قیمت داشت و اصلا مناسب پخش در سالن‌های سینما نبود.
 
کمپانی سونی درباره مذاکره‌اش با "فینچر" هیچ نظری نداده است همچنین مدیر برنامه "فینچر" هم هنوز نظرش را درباره این موضوع اعلام نکرده است.
 
یک منبع موثق که با استودیو در ارتباط است گفته که ممکن است "فینچر" به این پروژه بازگردد اما رقم دستمزدی که او درخواست کرده "خنده‌دار" است و اضافه کرده: "اینجا تبدیل شوندگان" را فیلمبرداری نمی‌کنیم.
 
"کاپیتان امریکا" قرار نیست بسازیم بحث کیفیت در میان است و نمی‌خواهیم تبلیغ و تجارتی داشته باشیم وقتی فیلم موفق بود باید درخواست پاداش بیشتر داشته باشد نه قبل از فیلم.
 
کتاب "والتر آیساک سون" پرفروش‌ترین زندگینامه استیوجابز محسوب می‌شود و برای ساخت فیلم این کتاب دوباره گروه "شبکه اجتماعی" به این پروژه باز گردند که شامل "اسکات رودین"،‌ "ارون سورکین" و "دیوید فینچر" می‌شوند.
 
سال 2010 فیلم "شبکه اجتماعی" 225 میلیون دلار درسراسر دنیا فروش کرد و جایزه بهترین فیلمنامه اقتباس را از آکادمی اسکار برای "سورکین" به ارمغان آورد.
 
"فینچر"، کریستین بیل" را برای ایفای نقش در فیلم "جابز" انتخاب کرده، اما هنوز کمپانی سونی وارد مذاکره با این بازیگر نشده است.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.