سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمایت مجلس از شفاف‌سازی پرداختی‌های حوزه ورزش/ اسناد واگذاری پرسپولیس و استقلال در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفت

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: امیدواریم وزیر ورزش با جدیت شفافَ‌سازی در پرداختی‌های حوزه ورزش را پیگیری کند و به هیاهوی برخی افراد که ژست عدالت‌جویانه می‌گیرند توجه نکند.

داریوش اسماعیلی نماینده مردم سروستان و خرامه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به پرداخت‌های حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: متأسفانه پرداختی‌هایی که در چند سال اخیر در حوزه ورزش صورت می‌گیرد مخصوصا پرداختی‌هایی از جانب دولت از شفافیت برخوردار نیست.

وی افزود: عده‌ای که خود را مو سفید و پیشکسوت ورزش می‌دانند این پول‌های میلیاردی بیت‌المال را دریافت می‌کنند و متأسفانه معلوم نیست این پول‌ها چگونه مصرف می‌شود.

عضو فراکسیون مجلس گفت: تقاضای جدی داریم که وزیر ورزش با عزم و اراده قوی به شفاف‌سازی بودجه‌های در حوزه ورزش از جمله بودجه‌ی ورزشگاه‌ها ورود کرده و شفاف‌سازی کنند.

وی اظهار داشت: همچنین انتظار داریم وزارت ورزش مصوبه مجلس مبنی بر خصوصی‌سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را پیگیری کند.

اسماعیلی ادامه داد: متأسفانه عده‌ای انگشت‌شمار که برای خود اسم و رسمی در ورزش درست کرده‌اند سوء استفاده می‌کنند و باید بدانند مجلس و وزارت ورزش موضوعات را پیگیری می‌کنند.

نماینده سروستان و خرامه گفت: در حالی که مبلغ یک میلیارد تومان می‌تواند در روستاها و مناطق محروم بودجه‌ خوبی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی باشد ولی این مبالغ بدون حساب و کتاب در اختیار برخی ورزشگاه‌ها قرار داده می‌شود.

وی تأکید کرد: گاهی اوقات شاهد هستیم یک بازیکن با پول دولت در عرض یکسال میلیاردی پول دریافت می‌کند و هیچ نتیجه‌ای هم برای کشور ندارد و طلب‌کار نیز می‌شود.
 
اسماعیلی گفت: امیدواریم وزیر ورزش با جدیت شفافَ‌سازی در پرداختی‌های حوزه ورزش را پیگیری کند و به هیاهوی برخی افراد که ژست عدالت‌جویانه می‌گیرند توجه نکند.
 
عضو فراکسیون ورزش توزیع عادلانه بودجه بین ورزش‌های مختلف را از دیگر موضوعات ضروری دانست و گفت: باید در توزیع بودجه بین ورزش‌های مختلف عدالت را رعایت کنیم.

وی افزود: مجلس قطعا از اقدامات وزیر ورزش در شفاف‌سازی پرداختی‌های حوزه ورزش حمایت می‌کنند.

اسماعیلی درخصوص واگذاری ورزشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز گفت: تا آنجایی که موضوع را پیگیری کردیم وزارت ورزش اسناد و مدارک را در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی قرار داده است تا اقدام به واگذاری شود.

وی گفت: امیدواریم نیمه اول امسال این دو باشگاه واریز شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.