سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تحقق 105درصدی بودجه سال گذشته شهرداری منطقه 8 اصفهان

شهردار منطقه هشت اصفهان گفت: بودجه شهرداری منطقه هشت اصفهان در سال گذشته به میزان 105 درصد تحقق یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، فرهاد جلیل‌فر در اصفهان با اشاره به میزان بودجه تصویب شده برای منطقه هشت اصفهان در سال جاری اظهار کرد: بودجه نقدی شهرداری منطقه هشت اصفهان 69 میلیارد تومان است که درصد بالایی از این بودجه به مباحث عمرانی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه همچنین بودجه غیر‌نقدی شهرداری منطقه هشت اصفهان در سال جاری به میزان 32 میلیارد و 300 میلیون تومان است، اضافه کرد: در سال جاری نسبت به سال گذشته با افزایش بودجه نقدی و غیر‌نقدی شهرداری منطقه هشت اصفهان مواجه شده‌ایم.

شهردار منطقه هشت اصفهان با اشاره به بودجه نقدی و غیر‌نقدی این مجموعه در سال گذشته تصریح کرد: بودجه نقدی شهرداری منطقه هشت اصفهان در سال گذشته 46 میلیارد تومان و بودجه غیر‌نقدی این مجموعه نیز 25 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بودجه شهرداری منطقه هشت اصفهان در سال گذشته به میزان 105 درصد تحقق یافته است، ادامه داد: بودجه محرومیت‌زدایی شهرداری منطقه هشت اصفهان در سال گذشته یک میلیارد و 800 میلیون تومان بوده و در سال جاری نیز دو میلیارد و 500 میلیارد تومان از بودجه شهرداری مرکزی به این موضوع اختصاص داده شده است.

جلیل‌فر با بیان اینکه 24 درصد از بودجه سال جاری شهرداری منطقه هشت اصفهان جاری است، تاکید کرد: همچنین امسال 76 درصد از بودجه شهرداری این منطقه به مباحث عمرانی اختصاص دارد و با توجه به این موضوع 56 میلیارد تومان از این بودجه بودجه نقدی عمرانی است.

وی به اختصاص 34 درصد از بودجه سال جاری شهرداری منطقه هشت اصفهان به حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و افزود: همچنین 25 درصد از این بودجه به مباحث زیست محیطی و 14 درصد از آن نیز به مباحث خدماتی اختصاص دارد.

شهردار منطقه هشت اصفهان گفت: حداقل 10 درصد از بودجه سال جاری شهرداری منطقه هشت اصفهان به مباحث فرهنگی اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرایی در نظر گرفته شده در شهرداری منطقه هشت اصفهان اظهار کرد: در سال جاری شهرداری درصدد اجرای بیش از 61 پروژه مختلف در سطح منطقه است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اصفهان ، شهرداری ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.