سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های ناتمام "میراث فرهنگی" در سال 93 تکمیل می‌شود

تعداد بسیاری از پروژه‌های "میراث فرهنگی" که در سال‌های گذشته با مشکل روبه‌رو بوده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم بازگشایی مرکز اسناد و کتاب‌خانه‌ی سازمان که با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی برگزار شد گفت: با احیای دوباره‌ی این مرکز آرزوی دیرینه‌ی پژوهشگران،‌ دلسوزان و اندیشمندان حوزه‌ی "میراث فرهنگی" محقق شد.

 وی افزود: بخشی از هویت فرهنگی سازمان میراث فرهنگی به دلیل گرفتن تصمیمات غلط آسیب جدی دیده بود که امروز ساماندهی شد واز امروز با افتتاح دوباره مرکز اسناد در اختیار پژوهشگران، و محققین و علاقمندان در این عرصه قرار می‌گیرد.

 سلطانی‌فر تصریح کرد: سازمان "میراث فرهنگی" ،صنایع دستی و گردشگری بیش از هرچیز نیازمند ثبات و آرامش  است. باید این مجموعه را به‌‌عنوان یک مجموعه فرهنگی جامعه نگر و تاثیر گذار در عرصه فرهنگ کشور معرفی کنیم.
 
معاون رئیس جمهور اظهارداشت: خبرهای خوبی در عرصه‌ی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای سال 93 داریم، با توجه به تآکید مقام معظم رهبری بر روی اقتصاد و فرهنگ در سال جاری سازمان "میراث فرهنگی" ظرفیت بالایی در هر دو عرصه‌ی توسعه‌ی فرهنگی و توسعه اقتصادی برخوردار است. 

وی افزود: در سال‌های گذشته اتفاقات ناخوشایندی در سازمان "میراث فرهنگی" افتاد و آسیب‌های بسیاری بر این سازمان وارد کرد. ما امیدواریم بتوانیم با کمک و همراهی همه دلسوزان آینده خوبی برای سازمان میراث فرهنگی، صنایع گردشگری کشور رقم بزنیم.

سلطانی‌فر تصریح کرد: با توجه به منابع محدودی که داریم تلاش می‌کنیم در تاسیس منابع مالی بهترین بهره‌وری را داشته باشیم و تعداد قابل توجهی از پرژه‌ها میراث فرهنگی که در سال‌های گذشته با مشکل مواجه بود تکمیل کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.