سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق:

دومی لیگ قطعا برای ما است/باید به جوانان نیز میدان دهیم

مهدی رهبری گفت: فاصله زیادی تا پایان مسابقات لیگ برتر نمانده است قطعا دومی لیگ برای ما است.

مهدی رهبری سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان چند هفته دیگر به پایان خواهد رسید با پتانسیل و قابلیت‌های خوبی که از بازیکنان سراغ دارم و بازیهای خوبی که تاکنون انجام داده‌ایم قطعا جایگاه دوم برای ماست. 

وی تصریح کرد: در این فصل به جای استفاده از بازیکن خارجی از چند بازیکن جوان استفاده می‌کنیم که عملکرد خوبی از خود ارائه کردند و در آینده‌ خواهان زیادی در لیگ برتر خواهند داشت باید به  جوانها میدان دهیم و از آنها حمایت کنیم چرا که سرمایه‌های آینده هندبال کشورمان هستند.

رهبری در ادامه گفت: ما نخستین حضور خود را در این رقابتها تجربه می‌کنیم امیدواریم با کسب جایگاه سومی بتوانیم برای اولین بار به مسابقات جام باشگاه‌‌های آسیا نیز برویم و آن را تجربه کنیم.  

وی درخصوص دیدار با مس در هفته 17 گفت: روز جمعه 22 فروردین به مصاف صنعت مس کرمان رفتیم و در پایان دیدار با اختلاف یک امتیاز 23-22 این بازی را واگذار کردیم.  

رهبری اضافه کرد: دراین مسابقه مس طوفانی بازی را آغاز کرد وتا دقیقه 7، شش برهیچ از ما جلو بود اما به فاصله 9 دقیقه بازیکنان ما با بازی غیر منتظره نتیجه را 7-7 به تساوی کشاندند.

وی اشاره کرد: بازی نزدیک و پایا پائی بود وتیمی برنده است که کمتر اشتباه کند ومس نیز همین کار
را کرد.

رهبری گفت: داوری این دیدار برعهده برادران زارع بود که این مسابقه فوق‌العاده سنگین را مدیریت کردند و قضاوت خوبی را از خود ارائه کردند و مشکل خاصی پیش نیامد البته این بازی به خاطر مسائلی بدون تماشاگر برگزار شد.

وی یادآور شد: ما هم اکنون 22 امتیازی هستیم و پشت سر ثامن الحجج سبزوار که قهرمانی خود را مسجل کرده است قرار داریم پایین تر از ما نیز ثامن مشهد با 19 امتیاز جای گرفته است با توجه به اینکه هفته آینده به استراحت برخورده‌ایم مشهد با پیروزی برابر حریف خود به ما نزدیکتر خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان این مسابقات 3-4 بازی با نفت و گاز گچساران، کاسپین و مشهد خواهیم داشت که امیدوارم همه امتیازات را از آن خود کنیم و به آن هدفی که ماندن در جایگاه دوم است برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، سنگ آهن ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.