سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر ایران در بیروت:

پذیرش بین‌المللی تعیین سرنوشت توسط مردم کلید بحران سوریه است

سفير كشورمان ضمن تشريح مفاد طرح جمهوري اسلامي ايران براي برون رفت سوريه از بحران، پذيرش بين‌المللي نسبت به تعيين سرنوشت سوريه توسط مردم آن كشور را كليد حل بحران جاری در این كشور توصيف كرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، ويكتور ميرچا سفير جديد رومانی در لبنان روز جمعه 22 فروردين در محل سفارت جمهوری اسلامي ايران با غضنفر ركن‌آبادی سفير كشورمان ديدار و درباره آخرين تحولات سياسي لبنان و منطقه تبادل نظر کرد.
 
سفير رومانی با تأكيد بر ضرورت تماس‌ها برای درك بهتر شرايط سياسي لبنان و منطقه، نسبت به بهبود وضعيت امنيتي و سياسي در لبنان ابراز اميدواری كرد.
 
غضنفر ركن‌آبادی نيز ضمن اشاره به سياست جمهوري اسلامي ايران در حمايت از ثبات كشورهای منطقه و حفظ ارتباط با همه طوايف لبنان، نسبت به سير مثبت تحولات در لبنان و سوريه ابراز خوش‌بينی کرد.
 
سفير كشورمان ضمن تشريح مفاد طرح جمهوری اسلامی ايران براي برون رفت سوريه از بحران، پذيرش بين‌المللی نسبت به تعيين سرنوشت سوريه توسط مردم آن كشور را كليد حل بحران جاری در آن كشور توصيف كرد.
 
طرفين همچنين اهميت تلاش براي تقويت ثبات و امنيت و انسجام ملی در لبنان را در آستانه انتخاب رئيس‌جمهور در اين كشور مورد تأكيد قرار دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.