مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه گفت: شبکه های تلویزیونی المیادین و المنار با ما در محور مقاومت قرار دارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،بثینه شعبان در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین با تکذیب انتقاد وی از رسانه های دوست سوریه به علت انتشار اخبار مبنی بر اینکه سوریه با حمایت برخی کشورها و احزاب پایدار مانده است افزود: من اصلاً صفحه ای در فیس بوک ندارم که کسی بخواهد به نقل از صفحه فیس بوک من مطلبی بیان کند. من چنین چیزی نگفته ام و از کسی که در فیس بوک صفحه ای به نام من باز کرده می خواهم این صفحه را ببندد. چرا که به یک کار غیراخلاقی دست زده است.
وی افزود: جای بسی تعجب است که روزنامه الحیات به استناد مطالبی که در یک صفحه فیس بوک نوشته این سخنان را به من نسبت داده است. روزنامه الحیات باید با من تماس می گرفت و پیش از آنکه این اظهارات را چاپ کند درباره صحت این اظهارات از من سوال می کرد.

مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه در عالم سیاست هیچ کاری بدون هدف صورت نمی گیرد گفت: مسلماً این اقدام روزنامه الحیات نیز با هدف خاصی صورت گرفته است. کسانی که این مطالب را از زبان من منتشر می کنند به دنبال ایجاد تنش در روابط ما با دوستان مان هستند. ما به همراه شبکه تلویزیونی المیادین، المنار، حزب الله و لبنان در محور مقاومت قرار داریم.
برچسب ها: المیادین ، بشار ، اسد ، شبکه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار