سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"جواد اردکانی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدیریت جهادی تنها یک شعار نیست

بدون وجود ميل به رفتار جهادي در جامعه، کار به جایی نمی‌رسد.

جواد اردکانی کارگردان سینما و تلوزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:به نظر مي رسد در نام امسال كه از طرف مقام معظم رهبري مطرح شده است چند نكته بايد مورد توجه قرار گيرد .

وی توضیح داد:  يكي آن كه در ديدگاه ايشان اقتصاد در ذيل فرهنگ جاي مي‌گيرد و نه فرهنگ در ذيل اقتصاد، به همین جهت اولویت با " فرهنگی شدن اقتصاد " است نه " اقتصادی شدن فرهنگ ".

اردکانی افزود: اگرچه در هر فعالیت فرهنگی" اقتصادی بودن " یک امتیاز محسوب می شود اما توجه افراطي به اقتصادي كردن فعاليت‌هاي فرهنگي يك تهديد جدي و قديمي است و به گمان من مراد رهبري نيز چنين امري نبوده است. 

کارگردان " به کبودی یاس " در ادامه گفت:  براي اجرايي شدن منويات مقام معظم رهبري در موضوع فرهنگ و اقتصاد،  مهمترين عنصر همان مديريت جهادي است كه در متن شعار امسال به آن اشاره شده است و البته مديريت جهادي تنها يك شعار نيست ؛ تنها يك خواست شخصي نيست و حتي يك مدل مديريتي كه صرفأ به خواست و توانايي يك يا چند مدير متكي باشد هم نيست .

وی اظهار داشت:  بدون وجود ميل به رفتار جهادي در جامعه و بدون وجود يك ساختار مديريتي مبتني بر فرهنگ جهادي كار به جايي نمي رسد.
 
اردکانی خاطرنشان کرد:  با وجود آن فضاي فرهنگي و آن ساختار اساسي  مديران جهادي كارها را به دست خواهند گرفت و مديران جهادي جوان تربيت خواهند شد وكار در یک محدوده زمانی متناسب به نتیجه خواهد رسید.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.