سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه ديپلمات رژيم اشغالگر قدس پس از کتک‌کاری از هند اخراج شدند

مقامات رژیم صهیونیستی می گویند 3 تن از کارمندان کنسولگری این رژیم به اتهام حمله به یک کارمند هندی از دهلی‌نو اخراج شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، شبکه تلویزیونی پرس تی وی، سه دیپلمات اسرائیلی در فرودگاهی در شهر دهلی نو پایتخت هند با یکی از افسران امنیتی درگیر شدند و او را زخمی کردند. 

ظاهرا این درگیری که بین دیپلماتهای مذکور و یکی از ماموران سازمان مهاجرت هند در فرودگاه بین المللی دهلی نو پس از آن رخ داد که دیپلماتهای اسرائیلی از تاخیر در انجام امور فرودگاهی خود ناراحت و عصبانی بودند. وقتی کار این سه نفر انجام شد، آنها با مامور مذکور درگیر شدند و او را به شدت کتک زدند. البته این افراد به علت مصونیت دیپلماتیک خود دستگیر نشدند. 

سفارت اسرائیل با تایید این مطلب اعلام کرد سه دیپلمات مذکور به اسرائیل بازگردانده شدند. پلیس هند نیز تحقیقات کیفری علیه این سه دیپلمات اسرائیلی شروع کرده است. گفته می شود دیپلماتهای اسرائیلی و آمریکایی از مصونیت قضائی خود سوء استفاده می کنند. سه اسرائیلی مذکور نیز متهم هستند اما دولت تل آویو آنها را از هند خارج کرده است تا تحت پیگرد قرار نگیرند. 

تصاویر دوربینهای مداربسته در فرودگاه دهلی نو، مقصر بودن این سه دیپلمات اسرائیلی را نشان می‌دهد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.