سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشيان:2 ميليارد متعلق به باشگاه پرسپوليس است نه تيم فعلي/ نمي‌توانم همزمان در 4 شهر حاضر باشم اما 4 جام آماده کردم!

رييس فدراسيون فوتبال ايران گفت: متاسفانه پرسپوليس بالاي 60 ميليارد تومان بدهي دارد که تمامي مدارک آن نيز موجود است.

 علي کفاشيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وزارت ورزش اين 2 ميليارد را به ما داده و اختيار تام داريم که آن را به باشگاه پرسپوليس بدهيم يا نه.
 
وي افزود: متاسفانه پرسپوليس بالاي 60 ميليارد بدهي دارد و تمام مدارک آن نيز در فدراسيو ن موجود است.
 
رييس فدراسيون فوتبال در خصوص جام ملت‌هاي 2019 آسيا گفت: اميدوارم ميزباني اين دوره از مسابقات را به ايران بدهند و ما بايد براي گرفتن اين ميزباني يک لابي بسيار قوي داشته باشيم اما کشور‌هاي ديگر در اين زمينه از ما پيشي گرفته‌اند.
 
وي ادامه داد:ما تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا بتوانيم ميزباني جام ملت‌هاي 2019 آسيا را بر عهده گيريم و در جلسه امروز با وزير ورزش نيز در همين خصوص بحث و تبادل نظر کرديم و محمود گودرزي نيز نسبت به ميزباني اين دوره از مسابقات توسط ايران خوش‌بين بود.
 
کفاشيان درباره اعتراض پزسپوليسي ها افزود: من تعجب مي‌کنم که چنين مباحثي در اين اواخر انتشار يافته است اما بايد تاکيد کنم که بازيکنان پرسپوليس در ديدار با راه‌آهن نشان دادند که با جان و دل براي خشنودي هوتاداران خود بازي مي‌کنند.
 
وي تاکيد کرد: تمامي اين اقدامات که در فدراسيون و وزارت ورزش انجام مي‌شود فقط به خاطر باشگاه پرسپوليس و هواداران پرشور اين تيم است.
 
کفاشيان در خصوص هفته آخر ليگ برتر سيزدهم فوتبال ايران اشاره کرد: اميدوارم براي قهرمان اين دوره از ليگ برتر مراسم باشکوهي برپا کنيم و باتوجه به اينکه امتيازات 4 تيم اول جدول نزديک هم است و معلوم نيست کدام تيم قهرمان شود، 4 جام را در 4 شهر مختلف برده مي شود. اما نمي‌توانم قول دهم که خودم همزمان در 4 جاي مختلف حضور داشته باشم!
 
وي خاطرنشان کرد: از اين پس با توجه به سياستي که با تعامل ميان وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال انجام شده ديگر به هيچ وجه نمي‌توانيم پول‌هاي کلاني را به باشگاه‌ها پرداخت کنيم.
 
رئيس فدراسيون فوتبال در پايان ياد‌آور شد: ما تمام تلاش خود را انجام مي دهيم تا مشکلات بدهي باشگاه‌ها را حل و فصل نماييم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عبدالصالح
۱۸:۲۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
معلومه که توی دوره کفاشیان چه بر سر پرسپولیس آمده چرا این بلاها برای استقلال نیست؟