سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پریسا مقتدی در نشست مطبوعاتی نمایش "آنتراک بی‌آنتراک" مطرح کرد

" امیرحسین رستمی" را کائنات به نمایش ما بازگرداند

جواد رضویان به دلیل مشغله کاری و تداخل آن با اجرای نمایش نتوانست با ما همکاری کند اما در نهایت کائنات، "امیرحسین رستمی" را به ما بازگرداند.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ نشست خبری نمایش "آنتراک بی‌آنتراک" باحضور پریسا مقتدی کارگردان، امیرحسین رستمی بازیگر، آشا محرابی بازیگر، سینا رازانی بازیگر، محسن میرزایی آهنگساز در تالار کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. 

پریسا مقتدی کارگردان نمایش "آنتراک بی‌آنتراک" در این نشست عنوان کرد: تمرین‌های نمایش ما از اوایل دی ماه آغاز شد و قرار بود بعد از جشنواره‌ی فجر کار را در تئاتر شهر اجرا ببریم که بنا به مشکلاتی اجرا به امسال موکول شد.
 
وی ادامه داد: با وجود فاصله‌ ای که از دی تاکنون در زمان اجرا وجود داشت، اما گروه در فواصل مختلف به تمرین خود ادامه داد و تا دیشب هم در حال تمرین بودیم. 

مقتدی تصریح کرد: نمایش "آنتراک" در داستان اصلی خود دارای 4 اپیزود بود که ما 5 اپیزود را انتخاب کردیم و مسئله‌ی اصلی قصه روابط بین انسان‌هااست. 

وی با اشاره به حضور امیرحسین رستمی به جای جواد رضویان عنوان کرد: همینطور که همه می‌دانند جواد رضویان در پروسه‌ی کلی کار حضور داشت و ما از قبل می‌دانستیم که وی درگیر پروژه‌ی دیگری است اما فکر نمی‌کردیم که با نمایش ما تداخل پیدا کند و مجبور شدیم این تغیر را به وجود آوریم. 

مقتدی در ادامه گفت: "البته امیرحسین رستمی" هم جزء گزینه‌های انتخابی در نمایش بود اما به دلیل مشغله‌ی کاری‌اش نتوانست با ما همکاری کند البته بالاخره کائنات امیرحسین رستمی را دوباره به این نمایش بازگرداند.

وی در پایان گفت: قرارداد این نمایش از سال گذشته بسته شد البته در نهایت کمک هزینه‌ها و گیشه بودجه نمایش را تأمین خواهد کرد. 

امیرحسین رستمی بازیگر نقش در این نشست بیان کرد: حضورم به تئاتر شهر به دوره‌ی بچگی‌ام برمی‌گردد، البته در زمان جشنواره فجر هم دوبار در تئاتر شهر به روی صحنه رفتم و از اینکه دوباره به این مجموعه برگشتم بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: در زمانی که در کار تئاتر "خانه‌ی پاکیزه" بودم به من پیشنهاد نمایش "آنتراک" را دادند که به دلیل مشغله‌ی کاری قبول نکردم اما انگار قسمت بود به این کار برگردم. 

رستمی تصریح کرد: تا 5 بعدازظهر دیروز نمی‌دانستم باید جای جواد رضویان بازی کنم و حتی بازبینی هم با حضور او انجام گرفت و وقتی فهمیدم با جواد رضویان صحبت کردم چرا که وی تجربه بسیاری دارد و او هم برایم آرزوی اجرایی خوب کرد. 

آشا محرابی بازیگر نمایش "آنتراک در آنتراک" نیز در ادامه گفت: زمانی که گروه آقالو نمایشی را به روی صحنه می‌برند من حتما باید حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: این کار 5 اپیزود که من 3 اپیزود آن را بازی می‌کنم و از اینکه با این گروه کار می‌کنم بسیار خوشحالم زیرا هنوز نمایش "راشل" کار قبلی گروه ما یکی از بهترین کارهایم بود.
 
سینا رازانی بازیگر درخصوص حضور خود در این نمایش تصریح کرد: نیمه‌ی دی ماه سال 92 ایمان یزدی با من تماس گرفت و در آن شرایط قبول کردم در این کار حضور داشته باشم البته ابتدا قرار بود من تعداد اپیزودهای کمتری را بازی کنم اما در نهایت از 5 اپیزود 4 اپیزود را باید بازی کنم. 

وی درخصوص آینده‌ی تئاتر اظهار داشت: با آمدن گروه جدید تقریبا ممیزهای تئاتر منطقی‌تر شد، و حتی بازبینی‌ها صحبت‌های فنی با گروه می‌کنند اما شرایط اقتصادی تئاتر همچنان تغییر نکرده است. 

رازانی خاطر نشان کرد: از نظر اقتصادی باید برنامه‌ریزی‌های بیشتری صورت بگیرد زیرا من به عنوان هنرمند وقتی روی صحنه می‌روم نباید نگران کرایه خانه‌ام باشم اما اکنون این مشکل را دارم.

انتهای پیام/  
 
برچسب ها: نمایش ، برنامه ، مشغله ، رستمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.