سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت خارجه طی بیانیه‌ای پیرامون آزادی چهارمرزبان کشورمان اعلام کرد

تداوم پیگیری‌های وزارت خارجه برای روشن شدن سرنوشت "جمشید دانایی‌فر"

وزارت امور خارجه طی بیانیه‌ای در مورد آزادی چهارمرزبان کشورمان اعلام کرد: وزارت امور خارجه به عنوان یکی از وظایف اصولی خود به موازات سایر نهادهای ذی‌ربط و مسئول کشور اقدامات انجام شده تاکنون را به منظور روشن شدن سرنوشت آقای جمشید دانایی‌فر دیگر مرزبان عزیز کشورمان کماکان ادامه داده و موضوع را در تماس‌ها و ارتباطات با دولت پاکستان مورد پیگیری قرار خواهد داد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آزادی و بازگشت 4 مرزبان جمهوری اسلامی ایران از مرزهای کشورمان در سیستان و بلوچستان را به آغوش گرم وطن و خانواده‌های این عزیزان تبریک می‌گوید.
 
بی‌شک آزادی چهارمرزبان نتیجه تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی مجموعه دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط جمهوری اسلامی ایران و مشارکت و همکاری صمیمانه معتمدین محلی بوده است.
 
وزارت امور خارجه به عنوان یکی از وظایف اصولی خود به موازات سایر نهادهای ذی‌ربط و مسئول کشور اقدامات انجام شده تاکنون را به منظور روشن شدن سرنوشت  آقای جمشید دانایی‌فر دیگر مرزبان عزیز کشورمان کماکان ادامه داده و موضوع را در تماس‌ها و ارتباطات با دولت پاکستان مورد پیگیری قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.