فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت:در پی اقدام مشترک مرزبانی ناجا، استانداری سیستان و بلوچستان و همکاری معتمدین و ریش سفیدان منطقه ، چهارنفر از مرزبانان ایرانی آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سردار ذوالفقاری گفت: احتمال بر این است که درجه‌دار دانایی‌فر به شهادت نرسیده باشد و خود دولت پاکستان از لحاظ آزادی گروگان‌های ما نقش مستقیمی ایفا نکرده است.

وی افزود:  ما در حوزه کار نیروی انتظامی 120 پایگاه را در حال احداث هستیم که 100پایگاه در همین مکانی که سربازان گروگانی ما ربوده شده‌اند احداث شد.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از این گونه موارد باید از دولت پاکستان بخواهیم اجازه تشکیل گروهک در داخل مناطق خاک پاکستان ندهد که به اقدامات تروریستی منجر شود.

وی در ادامه بیان داشت: اتفاقاتی که در غرب کشور رخ داده اتفاقات کوچکی نبوده همچنانکه در حوادث گذشته یک پاسگاه را به شهادت رساندند ، امروز اگر بخواهیم این موضوع را مقایسه با وقایع قبلی کنیم جزو اتفاقات کوچکی به حساب می‌آید.

* سرنوشت دانایی‌فر سرباز درجه‌دار ایرانی ربوده شده هنوز مشخص نیست

براساس اعلام شفاهی گروهک پاکستانی درجه‌دار دانایی‌فر به شهادت رسیده است اما هیچ مدرکی دال بر شهادت او به دولت ایران ارائه نشده است.

وی در ادامه افزود: گروگان‌ها از مرز مشترک ایران و پاکستان امروز به کشور عودت داده شدند.

ستاد فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی ناجا در ادامه تصریح کرد: براساس اعلام سربازان در طول این مدت در داخل خاک پاکستان و در ارتفاعات نگه داشته شده بودند که یک ماه پیش درجه‌دار دانایی‌فر را از آن‌ها جدا کرده و هیچگونه اطلاعاتی در خصوص شهادت ایشان در دست نیست.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بازگشت ، 4سرباز ، ربوده شده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار