سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره‌های تخصصی "انجمن مهندسان مکانیک ایران"

انجمن مهندسان مکانیک ایران به منظور ارتقا سطح دانش و تخصص مهندسان مکانیک اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی در این حوزه کرده است.

مهندس صابری عضو هیئت مدیره انجمن مهندسان مکانیک ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: دوره‌های تخصصی این انجمن در فصول مختلف سال برگزار می‌گردد و در هر دوره عناوین و سرفصل‌های متفاوتی در حوزه‌های مختلف مهندسی مکانیک برای علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

وی افزود: برخی از این دوره‌ها شامل شیرهای صنعتی، انتخاب و سایز کردن پمپ‌های سانتریفیوژ در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، آشنایی با استانداردهای پمپ‌های سانتریفیوژ، موتورهای دوگانه سوز با بنزین، جریان دو فاز در خطوط نفت، گاز و محاسبات هیدرولیک، بازرسی جوش در ساخت ظروف تحت فشار و جوشکاری و بازرسی جوش در تعمیرات خطوط لوله انتقال نفت و گاز است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
آرش امانی
۰۰:۴۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
باسلام.
شرکت دانش گستر مشتاق اقدام به تهیه و فروش اکانت های دانشگاهی برای دسترسی به دیتابیس تمامی دانشگاه های معتبر دنیا با کمترین قیمت نموده است.لازم به ذکر است تمامی مقالات، کتاب های الکترونیکی، استانداردها و پایان نامه های این دانشگاه ها توسط این اکانت ها قابل دسترسی است.در صورت نیاز به دسترسی به پایگاهی خاص و یا دیتابیس دانشگاهی خاص و یا استاندارد و ایبوک به صورت موردی، با ما تماس بگیرید.
شماره تماس: 09364917612
ایمیل:paperspedia@gmail.com
با تشکر
مدیر بازرگانی و فروش: آرش امانی