انجمن مهندسان مکانیک دوره های پاییزی خود را در راستای ارتقا توان و تخصص فارغ التحصیلان رشته های مختلف مکانیک برگزار می کند.

مهندس علی اکبر صابری عضو هیئت مدیره انجمن مهندسان مکانیک ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: این انجمن دوره هایی را در زمینه های مختلف چیلرهای جزبی، تعمیر رو موتور توربر ماشین ها، روش های کنترل صدا در صنعت، مبانی هیدرولیکی خطوط لوله، آنالیزار تعاشات ماشین ها ،ْ تکنولوژی جوشکاری و بازرسی جوش در ساخت مخازن ذخیره بر اساس استاندارد های معتبر و نحوه عملکرد انواع مختلف توربین های گاز در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی با حضور علاقمندان برگزار می شود.

وی برخی دیگر از دوره های این انجمن را طراحی مبدل های حرارتی آشنایی با مکانیزم های روال در صنعت و روش های بررسی و ارزیابی آن ، روتوردینامیک، نحوه عملکرد انواع مختلف پمپ ها در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و بالانس تجهیزات دواز منطبق بر استاندارد 1940 iso عنوان کرد.

مهندس صابری با بیان اینکه زمان برگزاری دوره های آموزشی انجمن از اواخر شهریور تا اواخر آذر ماه است خاطر نشان کرد: در پایان دوره های آموزشی گواهی نامه معتبر این دوره ها از طرف انجمن مهندسان مکانیک به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد./ع2

برچسب ها: آموزش ، مکانیک ، مخازن ، پمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار