سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزير راه وشهرسازي خبر داد

تلاش "دولت" ایجاد مدیریتی پاسخگو به مطالبات شهروندان است

مديرعامل شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران گفت: تلاش دولت ایجاد مدیریتی پاسخگو به مطالبات شهروندان براي نوسازي و بهسازي بافت‌هاي فرسوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران سعيد ايزدي  با اشاره به اينکه تلاش ، برای ایجاد مدیریتی پاسخگو به مطالبات شهروندان است،گفت: در حال حاضر مجموعه اقدامات نرم افزاری مشتمل بر آموزش، اطلاع رسانی ، ابزار سازی و نهاد سازی در سراسر کشور در حال پیگیری است .
 
مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي شهري ايران خاطر نشان کرد: با تفاهم بعمل آمده با سایر دستگاه ها بویژه شهرداری ها در حال شکل دادن به نهادهای تخصصی در سطح محلات برای تسهیل گری و هدایت فرایند بهسازی و نوسازی با محورت مردم هستیم .

ايزدي در ادامه تصريح کرد: با تشکیل دفاتر تسهیل گری علاوه بر آشنا سازی شهروندان، با حقوق شان می توان نهادی پاسخ گو در ارتباط با مطالبات مردم را تشکیل دهیم.

معاون وزير راه وشهرسازي در ادامه افزود: برگزاری نشست های تخصصی ، چاپ نشریات، کتب، بروشورها و برگزاری نشست های مردمی در مساجد نیز از مجموعه اقداماتی است که در این حوزه صورت پذیرفته است.

ايزدي در ادامه توضيح داد:  کارهای مشترک ما با رسانه ملی در تهیه و پخش یک مجموعه 30 قسمتی ، مجموعه انیمیشن هائی که در 2 سال گذشته تهیه و پخش شده اند و همچنین حمایت از اقدامات آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی دانشگاه ها و موسساتی مرتبط نیز زمینه را برای ترویج امور و ایجاد فرهنگ همیاری در بهسازی و نوسازی فراهم نموده است.


انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.