سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت ۱۲ فروردين/

امروز ایران اسلامی با همه دشمنی‌ها در تمامی عرصه‌ها به پیشرفت رسیده است

در بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی آمده است: امروز ایران اسلامی با همه دشمنی‌های دشمنان خود، به پیشرفتهای گسترده‌ای در تمامی عرصه‌های مختلف دست یافته و توانسته الگویی برای ملتهای آزاده‌خواه و حق‌جو در تمام دنیا باشد.

به گزارش حوزه  احزاب باشگاه خبرنگاران، بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت یوم‌الله "12 فروردین" روز جمهوری اسلامی به شرح زیر منتشر شد.

دوازدهم فروردین سالروز حماسه‌ای بزرگ توسط مردمی غیور ، معتقد، متدین و ولایی ایران اسلامی است که در همه پرسی استقرار نظام جمهوری اسلامی با حضورحداکثری خود در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی قدرت خود را به جهانیان نشان دادند و این پیام را صادر کردند که انقلاب اسلامی محکم و استوار در مقابل تمام زورگویان جهان ایستاده است.

12 فروردین روز پیروزی جمهوری اسلامی است، روزی عزت آفرین در اذهان مردم ایران اسلامی، که نظام ستمشاهی را برکنار کردند و با تکیه بر اسلام، مردم‌سالاری دینی را به معنای واقعی در کشور نهادینه کردند.

امروز ایران اسلامی با همه دشمنی‌های دشمنان خود، به پیشرفتهای گسترده‌ای در تمامی عرصه‌های مختلف دست یافته و توانسته الگویی برای ملتهای آزاده‌خواه و حق‌جو در تمام دنیا باشد.

ملت سرافراز ایران در سال 1393 در تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی بار دیگر پیمان خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای به جهان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.