سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديركل گمرك انزلي اعلام كرد؛

تردد بيش از 620هزار "مسافر" از مرز هاي گمركي گيلان

ناظر گمركات گيلان و مديركل گمرك انزلي گفت: از ابتداي سالجاري تا كنون ۶۲۳ هزار نفر مسافر از مرزهاي گمركات انزلي ، آستارا و فرودگاه بين المللي رشت تردد نموده اند . كه اين مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ هزار نفر افزايش داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،ناظر گمركات گيلان و مديركل گمرك انزلي گفت: از ابتداي سالجاري تا كنون ۶۲۳ هزار نفر مسافر از مرزهاي گمركات انزلي ، آستارا و فرودگاه بين المللي رشت تردد نموده اند . كه اين مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ هزار نفر افزايش داشته است.

پرويز تقوي ادامه داد: از اين تعداد ۲۸۶ هزار و ۳۲۷ نفر از كشور خارج و مابقي به كشور وارد شده اند.

وي تصريح كرد: در مدت مذكور در مجموع ۲۷ ميليون مسافر از كليه مرزهاي گمركي كشور تردد كرده اند كه مسافران ورودي ۱۰ درصد و خروجي هفت درصد افزايش داشته است.
وي تصريح كرد:  گمركات گيلان از ۴۸ مرز گمركي رتبه دهم تردد  مسافر را بخود اختصاص داده است.

ناظرگمركات گيلان و مديركل گمرك انزلي اظهارداشت: در يازده ماهه گذشته سالجاري همچنين ۸ هزار و ۸۷۰ تن كالا با ارزش ۱۵ ميليون و ۲۹۰ هزار و ۹۸۱ دلار بصورت تجارت چمدانی از كشور صادر شده است.

تقوي با اشاره به دیدگاه جدید حاکم بر توسعه اقتصادی و تجاری کشور و ایجاد موج امیدواری در حوزه تولید و تجارت، افزود: ایجاد فضای تعامل در سطح بین المللی و توسعه روابط تجاری می تواند مسیر را برای صادرکنندگان و فعالان اقتصادی هموار کند.

ناظرگمركات گيلان با بیان اینکه تجارت خوب می تواند از تولید داخلی پشتیبانی کند گفت: با ایجاد روابط منطقی درسطح وسیع با دنیا، می توانیم روابط تجاری را توسعه و از این رهگذر توانمندی داخلی را ارتقاء بخشیم.

انتهاي پيام/    

برچسب ها: گمرک ، گیلان ، مسافر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.