سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جامعه هتلداران کشوراعلام کرد؛

رسیدگی تلفنی به تخلفات هتلداران

تخلفات هتلداران، به صورت تلفنی در طول ایام نوروز از سوی جامعه هتلداران ایران بررسی می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل ازستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر،جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: شماره تلفن  2847  به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی می کند.

جمشید حمزه زاده با اشاره به  پورتال جامعه هتلداران  بیان کرد:یکی از راه های بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات  نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند ،می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل ،شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرسwww.hoteldaran.com ارسال کنند.

حمزه زاده در رابطه با سایر خدمات پورتال جامعه هتلداران گفت: معرفی و ارائه اطلاعات مراکز اقامتی، جاذبه ها، صنایع دستی، میراث فرهنگی و مسیرهای گردشگری تمام کشور به تفکیک استان در این پورتال برای استفاده هموطنان در تمام ایام قرار گرفته است.

وی همچنین در رابطه با نحوه نظارت بر قیمت ها و خدمات جامعه هتلداران بر عملکرد اعضای این جامعه بیان کرد: قیمت هتل ها همان قیمت سال گذشته است و افزایش نیافته بر همین اساس، نظارت جامعه هتلداران در مرکز از طریق دفتر مرکزی جامعه هتلداران ودر  استان ها از طریق اتحادیه های هتلداران انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هتل ، تخلف ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
هما ابراهیمی
۱۰:۴۶ ۲۴ تير ۱۴۰۳
سلام شرکت هتل سازی دریا بعداز یک سال از همایش درخواست هتل کردیم تمام هتل ها درجه ۱و۲ بود مجبور به انصراف شدیم اما پولمان را پس نمید هند لطفا راهنمایی بفرمایید
فاطمه صفایی سنگری
۱۰:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام مجموعه بزرگ هتل سازی دریا با برگزار کردن همایش وسخنرانی های آنچنانی ۳ سال پیش از ما پول گرفت که ۱۰ سفر خوب با هتلهای خوب به ما خدمات بده حالا که بعد از سه سال یکی از سفرهارو ما خو استیم بریم گفتن جا نداریم با کلی دردسر یک هتل ۲ ستاره بی کیفیت رو پیشنهاد میدن وبالحن بدی هم منت میزارن کجا باید شکایت کنیم لطفا راهنمایی کنین
یزدانی
۱۳:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
هتل پرشین گلف درگهان .پرورش حیوانات دارن که تا صبح از سرو صدا نمیشه خوابید.یک شب تا صبح هم برق قطع بود ک تمام مسافرا در ب در دنبال پله های اضطراری هتل ولی متاسفانه بعد از کلی گشتن پله ها آخرم از وسط بازار باز می‌شد. تلفن تمام اتاقا کلا قطع بشدت هتل داغون و کثیف و هیچ کسی پیگیری نمی‌کرد
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ما ۶ نفر در خرم اباد (هتل شاپور خواست )رزرو کردیم از قرار شبی حدود ۶ میلیون تومان اجاره کردیم واقعا افتضاحه من تقاضا دارم ازهمه عزیزانی که قصد سفر به خرم اباد دارند در خصوص رزرو این هتل تجدید نظر کنند بدلایل زیر
۱/ سوئیت طراحی شده برای ۶ نفر دقیقا شبیه سربازخانه ها تخت ها به فاصله ۱۴ سانت .
۲/ فقط یک سرویس بهداشتی مشترک با حمام داره برای ۶ نفر
۳/ هیچ میزی و صندلی در اتاق برای سرو چای و نشستن نداره .
۴/ پاسخ دهی پذیرش به مشکلات بسیار افتضاح
۵/ سرویس بهداشتی در لابی هتل فقط یکی که باید تو صف باشید تا نوبتتان برسد .
۶/ سرویس دهی صبحانه بسیار افتضاح
۷/ دوری هتل از مرکز شهر در واقع کاملا خارج شهره
تنها نکته مثبت این هتل فضای بیرون از هتل هست که خوب است
م.برزیگر
۱۴:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
سلام وقت شما بخیر.ما امروز با خانواده ماشینمون خراب شد.در شهر خراب شده ای به اسم خرم آباد لرستان.ازقضا جلو مهمانپذیر به نام مهمانپذیر رضا خراب شد در بلوار شریعتی خرم آباد از ساعت ۶صبح تا یک بعدازظهر یک میلیون ازمون گرفت گفت از این ساعت باز یک روز دیگه حساب میشه.خواهشا به این دزد بازار وسرگردنه یکی رسیدگی کنه.مگه شهر هرت ؟مهمان غریب گیر آوردن بی انصاف های از خدا بی خبر
مژگان سمایی
۱۲:۳۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سلام و احترام ازبرخورد زشت و زنده آقای هواریون هتل سپید زنجان شدیدا شکایت دارم.
لطفا کسی که لیاقت این مکان ها رو ندارد استخدام نفرمایید. واقعا آدم ... هستند
محمد جواد
۱۵:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
هتل وارش قم یه پا دزد جمع شدن برای دو شب گرفتیم همون شب شب اول یه اتفاقی افتاد که ما برگشتم روز اول و که حساب کردن پول روز دوم ندادن
محمد
۱۶:۴۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
درود برشما ، از هتل سپید کنار واقع در انزلی شکایت دارم . از طریق سامانه ثبت رزرو از تاریخ 26 الی 29 اسفند ماه جاری داشتم . طی مدت مذکور امکانات استفاده از آب گرم جهت استحمام امکان پذیر نبود . طی پیگیریهای مکرر جابجایی اثاث داشتم متاسفانه در مکان جدید هم امکانات مذکور قطع بود و در جواب فقط عرض پوزش و عذرخواهی بود . درروز آخر جهت تسویه هزینه های متفرقه و خارج از عرف صبحانه به مبالغ هرروز 1.200.000 به فاکتور اضافه نمودند . لذا خواهشمندم جهت حمایت از حقوق مشتری و تکریم موضوع بررسی گردد . باتشکر
سارا میری
۰۸:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
درود
از هتل جیزرو قشم شکایت دارم .برخورد بسیار نامناسب مدیریت (سرکار خانم نیکو نامی )فاصله تا دریا بیابان برهوتی هست حدود بیست دقیقه که اصلا مسافر با دیدن عکسها متوجه این موقعیت نمیشه و یک خانم قطعا تنهایی می‌ترسه برای دیدن طلوع و غروب خورشید به ساحل بره و نمی تونن با وجود هزینه کردن برای یک هتل ساحلی از این موقعیت لذت ببره .مسیری طراحی نشده برای حس امنیت مسافر .
سرو صبحانه افتضاح به شکل هتل‌های پنج ستاره سلف سرویس نیست .امکانات رفاهی صفر.آب حمام قطع شد و شبمون خراب شد وقتی شکایت کردیم سرکار خانم که تا ده صبح خواب تشریف داشتندبه جای عذرخواهی و دلجویی و جبران خسارت بهمون ناسزا گفتند .
چطور از نتیجه پیگیری مطلع بشیم ؟
ایلا
۱۳:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
درمورد هتل آزادی قشم اولا که نمیدونم ستاره ها برچه اساطی به هتلهاداده میشه این هتل به مسافرخانه ها بیشتر شباهت داشت حمام سوسک داشت اصلا شخصی بعنوان نظافتچی وجود نداشت ،مجایی برای سرو صبحانه نداشت وکیفیت صبحانه خدمات صفر بود در سه روز اقامتمان فقط یکنفر پشت استیشن لابی بود که هرسوالی می پرسیدیم میگفت نمیدونم و رفتار خانمی که بعنوان مدیریت خودش رومعرفی کرد افتضاح بود زباله ها رو خودمون باید شبها پشت در اتاق میذاشتیم که صبحم باز پشت در بود واقعا عملکرد صفر و مضحکی داشت و بابت هیچ خدماتی شبی دو میلیون از اتاق دو تخته که بزور یک تختم اضافه کردن و شد چهار میلیون از ما گرفتن
فرزاد
۰۱:۰۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
تنها هتل و مسافرخانه مشهد که کثیف نظافت و بهداشت صفراصلا نظارت نیست تمام مسافرخانه ها موش داره کسی پیگیری نمیکنه.
مریم عسکری
۱۰:۵۰ ۲۲ دی ۱۴۰۲
سلام، هتل کیمیا ۴ قشم رو از طریق اسنپ رزرو کردیم و زمانی که به اونجا رسیدیم متوجه شدیم که عکس های اسنپ کاملا با چیزی که تحویل گرفتیم تفاوت داشتن، توی اسنپ زده بود هتل ۳ ستاره اما چیزی که تحویل گرفتی ۱ ستاره هم نبود زمانیکه به متصدی هم اینو گفتیم، گفت عکسا مال روز اول تاسیس هتل هستن که هتل نوساز و خوب بوده!!!!، بعد از یک ساعت یه هتل دیگه پیدا کردیم و از اونجا رفتیم اما اسنپ هزینه ی دو شب رو از ما کسر کرد، ایا هتلداری که با عکس هاش مشتری رو فریب میده نباید خسارتی بده و تمام خسارت از مشتری گرفته میشه؟ فوق العاده بد بود و هیچکس هم جوابگو نیست
علی فرهمند
۱۱:۲۴ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
هتل آتیلار بندرعباس ۲۵ و ۲۶ مهرماه اقامت داشتم، شبی بیش از یک میلیون ازم گرفت ولی هر دو روز آب گرم حمام مشکل داشت . باعث شد مریض بشم. مسول هتل اقای انصاری در محل حضور نداشت. واقعا مسافر مظلوم گیر میارن. خاطره بدی از بندر در ذهنم ایجاد کرد.
مریم احمدی
۱۵:۱۱ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
ما هتل شاپور خواست خرم آباد رزو انجام دادیم دو روز قبل از تاریخ متاسفانه همسرم ناگهانی دچار فلج شدن همون موقع به هتل اطلاع دادیم شرایط حاد رو بهشون گفتیم حتی در اعلام آمادگی برای ارسال مدارک پزشکی داشتیم مدیر بی انصاف هتل حتی حاضر نشد با ما صحبت کنه بدترین روزهای عمرمون به بدترین آدم ممکن برخوردیم
جعفر ابراهیمی
۱۲:۳۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
بنده ۳ روز یک واحد از هتل سالار دره رزرو نمودم و بعللی یک هفته قبل از موعد کنسل کردم و وقتی اطلاع دادم و تلفن کردم پرسنل هتل فرمودند که پول نزد هتل باقی بماند هر موقع خواستید می‌توانید استفاده کنید ، اما وقتی بعد از مدتی به هتل مراجعه کردم حسابداری و پذیرش گفتند که چند ماه بعد یک نفر از سپرده شما استفاده کرده است و متاسفانه با پرونده سازی بسیار مسخره سپرده بنده را پس ندادند .
ابوالفضل
۱۸:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ما رفته بودیم هتل حریم مشهد ( سر شور کوچه ۳۷ ) یک هتل دزد خانه ۴۰۰ هزار تومان از ما اضافه تر گرفتند دزدیدند ۱۰۰ هزار تومان هم بابت سوختگی ملافه با آتیش سیگار رفتار کارگر هایش هم پاچه گیری خلاصه هتل حریم مشهد دزد خانه است درست مثل گرگ در پوست میش
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام
افتضاح ترين هتلي كه رفتم هتل بابا طاهر بود مديريت بسيار ضعيف ،شبي ٨٥٠هزار تومان براي تخت يه نفره ميگيرن ،از شب ٩:٣٠وارد هتل شدم كولر نداشت تا دو شب هر كار كار دم مسول پذيرش ميگه من هيچ مسوليتي ندارم و اصلا رسيدگي نكردند
هر كار كردم پولم پس ندادن ساعت دو شب از شدت گرما مجبور شدم برم هتل ديگه
لطفا رزرو نكنيد
کاوه رحیمیان
۱۵:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۱
طرح شکایت از هتل کادوس رشت
سلام ، اردیبهشت ماه جاری ، دو شب در هتل پنج ستاره کادوس رشت اقامت داشتیم ، از استخر ، جیم ، آرایشگاه ، سونا و جکوزی ، زمین ورزشی ، فضای ورزشی و ………….که تعریف مشخص هتل های پنج ستاره داخلی هست ، خبری نبود و به دروغ اذعان می کرد مدیر داخلی که در دست تعمیرر هست ……..کل فضا ها اختصاص دادند به رستوران و … از این دست جهت درآمد زایی ……کی به چنین هتلی که فقط یک لابی شیک داره پنج ستاره داده .. اطاق های دو نفره ای که سه تا تخت گذاشتند و سرویس بهداشتیش در حد یک مسافرخونه
در اطاق دو تخته نهایتا سه ستاره ، هزینه یک اطاق سه تخته پنج ستاره را پرداخت کردیم ، که در هوای بارونی بجز لابی ، پناهی برای سرگرم شدن وجود نداشت.
محمدعلی
۱۰:۲۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام لطفا در خصوص هتل جهانگردی {کوهرنگ} به هیچ عنوان رزروی نداشته باشید. بسیار هتل کثیف و افتضاحی میباشد با متصدی های مچهول الهویه و بی ادب، این هتل به کل احتیاج به بازسازی دارد و منظره ندارد تمام اپشن هایی که در سایتش نوشته شده دروغ است.
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
هتل در میدان انقلاب به سمت کارگر شمالی هتل اپارتمانی آروین خیلی جای تاسف داره کسی که باز سازی لابی رو داره گرفتن مسافر خیلی اشتباه و غیر قانونی هست انقدرربی مسولیت هست این مدیر هتل که معلوم نیست کی به کی که یه ادم خودکشی کرد بعد ۲روز متوجه شدن و اجازه میدن بخودشون که وقتی داخل هتل نیستی بیرون میرد بباد ببین رفتن داخل اتاقت و دزد کسی نگو
قدرت الله چوبدار
۰۸:۱۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام عزیز از من در هتل پاسارگاد تهران ۵۴۵۰۰۰۰ریال گرفتند اولا تا صبح از کولر آبی یخ زدم اعتراض که کردم گفتند اون یکی مسافرها میکن کرم هست صبحانه یک کره ۱۰کرمی بت یک مربی ا۰کرمی با نان خشک بهم دادند اعتراض کردم گفتن همینه دوست نداری برو هتل دیگه
حتی یک آب معدنی کوچک هم بهم ندادند خلاصه کثیف ترین هتلی هست که من تا به حال دیدم لطفا ازتون خواهش میکنم رسیدگی بفرماید ممنون
حسن
۰۱:۰۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
نمیدونم معنی ستاره برای هتل چیه؟چون هتل لاله تهران علیرغم اسم پنج ستاره ..خیلی بد و ناجور بود
محمد
۱۵:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
دو شبانه روز در هتل صدرای تنکابن ساکن بودیم .ملافه ها سیاه و چرک مرده ، تلویزیون دو روزش هم خراب بود ، شیلنگ سرویس بهداشتی کوتاه و غیر قابل استفاده (سوئیت ۶) ، صدای فن سرویس وحشتناک ، مبلمان کهنه و فرسوده ، حوله ها در ظاهر وکیوم بود ولی داخلش موی فر خورده بود و در نظافت دقت نشده بود ، شیشه آباژور سقفی در حال سقوط بود ، یخچال برهوت و فقط یک آب معدنی بزرگ داخلش بود .البته برخورد پرسنل خوب ولیکن مدیریت مجموعه صفر و زیر صفر بود .من ده ساله به این هتل میرم امسال واقعا افتضاح بود
فروغ نیا
۰۵:۴۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
سلام من برای یک کیس پزشکی برای ۳تا۵ فروردین۱۴۰۱ اتاق ۱۰۹ هتل ثامن تهران رو رزرو کردم
همون اول متوجه شدم که ملافه های چروک و کثیف پر مو بعد از مسافر قبلی تعویض نشده بود که با انکار شدید مسئول هتل مواجه شدم
مبل داخل اتاق پاره ' یخچال قدیمی که درش قیژ قیژ میکرد و کشو یخچال کپک سیاه داشت
سرمیز صبحانه هنوز در حال نوشیدن چای بودیم گارسن امده سرمیز و بلافاصله بعد جمله تمام کردین صبحانه رو از جلو همسر و دخترم جمع کردوما
جلالی
۰۹:۲۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
هتل هرند مشهد شبی 660تومن بابت دونفر اقامت داده یه هتل افتضاح درپید بدرد نخور .غذا بی کیفیت اتاق افتضاح .
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام بنده یک شب درهتل پرشین پلازااقامت داشتم رفتاربسیاربدعوامل کارنابلد حقه باز دست تو جیب مردم میکنن...بسیارحرفه ای ...دوتا قیمه ۵۰۰هزارتومن...گول تبلیغات تو سایت واینستارو نخورید...
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ هتل الوند قشم رفتیم واقعا واقعا افتضاح است و کثیف و بدون سرویس ها ی رفاهی و برخورد نامناسب با مهمان و بوی بد و اب ریختن از سقف روی مواد غذایی و...لطفا رسیدگی بفر مایید چون عید نزدیک است هتل الوند یک قشم
علی
۱۲:۰۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
با سلام
هتل داد یزد رفتم ولی در برخورد پرسنل و پذیرش در حد مسافرخونه هم نبود و در اخر هم خیلی شیک ومجلسی کلاه سرمون گذاشتن بابت اتاق وتخفیف واینا.... و از اونجای که میدونستن حتی با پیگیری و شکایت هم هیچ خبری نیست انگار خیالشون نبود متاسفانه
بهار صفیان
۰۹:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
باسلام.
من دراین سفرم به هتل قایم کیش رفتم.سینک دستشویی شل بود و دورش کنده شده بود.موقع تحویل اتاق اومدیم پایین که زنگ زدن به رسپشن که سینک افتاده و شکسته.نمیدونم کی بهش فشار داده اماتاما بودیم سالم بود.اینقدر شل بود که افتاده و البته مسلما خودشون محکم نبستن اما از ما 800هزارتومان پول زور گرفتن.اخه مگه ما اویزونش شدیم که افتاده این خسارت تقصیرمانبود اما پولشو از ماگرفتن.واقعا شاکی هستیم
شکوهیان
۰۳:۴۸ ۱۶ دی ۱۴۰۰
هتل ولیعصر تهران پذیرش بسیار بد و بی ادب و دروغگویی داره این ها رو اصلا پیشنهاد نمیکنم
یاری
۰۱:۵۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید
من در هتل هما تهران اقامت دارم و در تاریخ ششم دی مراجعه کردم برای پارو ماشین درب پارکینگ بسته بود و با برخورد به شدت بد مدیر شب آقای مشایخی مواجه شدم که گفت من بچه فلاح هستم واقعا جای تاسف دارد
عسل
۱۷:۵۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
هتل اپارتمان دلفین در محمودآباد بسیار کثیف و نامرتب جوریکه یکی از دوستان من ساس نیشش زده
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
هتلی در كرج پول اضافه گرفتن حاظر نيستن برگردونن
احمدی
۰۱:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
هتل سیمرغ کیش پول بلیط های تفریحی رو از ما دریافت کرد و بلیطی ارائه نداد، پول رو هم پس نداد و مدیر داخلی با بی احترامی گفتن میخواستی پول ندی هرکی به شما گفت پول بده مگه باید بدی؟
اینم دزدی هتل داران!
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
باسلام بخدا کسی به داد مسافران نمیرسه من تبریز رفتم هتل کوثر اطاق گرفتم وپول دادم بعد رفتم اطاق را دیدم انقدرکثیف بود امدم پایین به منشی گفتم اطاق کثیفه دواطاق دیگه داد بازم همه کثیف من قبول نکردم پولم راخواستم پس نداد
امین
۰۷:۴۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
کارمند هتل از کسی پول گرفت و برای من شنود گذاشت
غلامرضا نیک دهقان
۰۸:۵۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
باسلام هتل مارینا مشهد یک روز ازما پول اضافی گرفت و پس نداد