سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل" ایران خودرو":

"ایران خودرو" دیگر هیچ سایت مونتاژی نخواهد ساخت/ واگذاری سایت‌های خارج از تهران

يکه‌زارع گفت: به طور مشخص در سیاست جدید ایران خودرو که باید از ۶سال پیش انجام می‌گرفت این شرکت هیچ سایت مونتازی در هیچ استانی نخواهد زد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، هاشم يکه‌زارع مديرعامل گروه صنعتي ايران خودور اظهار داشت: به طور مشخص در سیاست جدید ایران خودرو که باید از ۶سال پیش انجام می‌گرفت این شرکت هیچ سایت مونتازی در هیچ استانی نخواهد زد.

یکه‌زارع ادامه داد: هم‌اکنون ظرفیت تولید خودرو در کشور یک میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه و نیاز بازار یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه است، بنابراین ظرفیت مازاد تولید در کشور داریم و آماده‌ایم تمام سایت‌های خارج از تهران را واگذار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به جای سایت‌های مونتاژ زیرساخت‌های صنعت خودرو را تقویت کنیم، گفت: ما با سازمان حفاظت از محیط زیست و وزارت نفت مذاکراتی را برای تولید خودروهای برقی و دوگانه‌سوز در ایران انجام داده‌ایم.

مدیر عامل ایران خودرو اضافه کرد: هم چنین اگر بخواهیم در بخش خصوصی نیز این موضوع را حمایت کنیم حتماً در بخش قطعات موتور و زیر ساحت‌های خودرو خواهد بود بر همین اساس هر سرمایه گذاری که اعلام آمادگی کند ما سیاست واگذاری سایت‌ها را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ، یکه زارع ، سایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.