سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار اقتصادی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "وزش باد شدید و "افزایش دمای هوا" بین 8 تا 12 درجه در سواحل "دریای خزر" ، "پرتقال" شب عید 1700 تومان، "سیب ممتاز" 3600 تومان/ آغاز توزیع "میوه" تنظیم بازاری ، اختلاف سازندگان 2 هزار واحد فاز سه "پرديس" برطرف شد/ دريافت 10 ميليون تومان از متقاضيان فاز5 و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اختلاف سازندگان 2 هزار واحد فاز سه "پرديس" برطرف شد/ دريافت 10 ميليون تومان از متقاضيان فاز5


هدایت در خصوص عدم تحويل تعدادي از واحدهاي افتتاح شده در دهه فجر ،گفت: در پروژه فاز سه، 2 هزار واحد در دهه فجر افتتاح شد که به دليل ايجاد مشکل تعدادي از آنها به متقاضيان تحويل داده نشد.

"پرتقال" شب عید 1700 تومان، "سیب ممتاز" 3600 تومان/ آغاز توزیع "میوه" تنظیم بازاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از توزیع میوه تنظیم بازاری از امروز یکشنبه در پایتخت خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون 1700 تومان، سیب دماوند 3000 تومان و سیب ممتاز 3600 تومان است.

"وزش باد شدید و "افزایش دمای هوا" بین 8 تا 12 درجه در سواحل "دریای خزر"

با نفوذ زبانه کم فشار به سواحل دریای خزر در استان های اردبیل، گیلان و غرب مازندران وزش باد شدید و افزایش دمای هوا بین 8 تا 12 درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

حال‌ و هوای "بازار مسکن" در شب‌ عید/ سعادت آباد نوساز متری 7 میلیون و 200 هزار تومان+جدول
 اگر چه انتظار نمی‌رود در هفته‌های پایانی سال خرید و فروش مسکن رونق داشته باشد، اما مشاوران املاک معتقدند همه ساله در هفته‌های پایانی سال مردم برای روشن شدن وضعیت خود و جابه‌جایی به تکاپو افتاده و در اسفند ماه با مراجعه به بنگاه‌های مسکن شرایط مالی خود را برای خرید یا فروش واحد مسکونی ارزیابی می‌کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.