سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای دومين روز پياپی؛

نظامیان رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی را محاصره کرده‌اند

برای دومین روز پیاپی نیروهای اشغالگر صهیونیست مسجد الاقصی را محاصره و از ورود دهها فلسطینی به این مکان جلوگیری کردند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین معا، برای دومین روز پیاپی نیروهای اشغالگر صهیونیست مسجد الاقصی را محاصره و از ورود دهها فلسطینی به این مکان جلوگیری کردند .

 اسرائیلی ها پیش از نماز صبح تدابیر شدید امنیتی را آغاز و از ورود فلسطینیان زیر 50 سال به مسجد الاقصی و خیابانهای اطراف آن ممانعت کردند .

یکی از شاهدان عینی گفت :« نیروهای اشغالگر از بامداد صبح امروز دوشنبه از ورود همه شهروندان فلسطینی و حتی خادمان و نگهبانان مسجد نیز با وجود کارت شناسایی ،‌ به مسجد الاقصی جلوگیری کردند .»

وی افزود:« اشغالگران عده ای از این کارکنان را برای حدود دو ساعت بازداشت کردند و سپس به آنها اجازه دادند تا سرکار های خود بروند .»

همچنین نیروهای اشغالگر از عبور حدود 500 دانش آموز از دروازهای اقصی برای رفتن به مدارس جلوگیری کردند .

لازم به ذکر است نیروهای صهیونیست روز یکشنبه به مسجد الاقصی حمله کردند ، با نارنجک  و باتوم به نمازگزاران هجوم بردند و 7 زن جوان را بازداشت کردند . 

همچنین در دو دروازه باب حطه و باب ناظر نیز  به دلیل تشدید تدابیر امنیتی که سابقه نداشته است ، درگیری‌هایی میان فلسطینیان و نظامیان اشغالگر به وقوع پیوست.

در همین حین 32 شهرک نشین صهیونیستی از جمله خاخام «یهودا گلیک» با حمایت پلیس اشغالگر از دروازه باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.