بعد از اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر به شهادت رساندن قاضی اردنی، درخواست ها برای اخراج سفیر این رژیم از امان افزایش یافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی المنار، بعد از اقدام نظامیان اسراییلی، مبنی بر به شهادت رساندن رائد علاء الدین زعیتر،قاضی اردنی در مرزها، درخواست ها برای اخراج سفیر اسراییل از امان و لغو توافقنامه وادی عربه، در اردن افزایش یافته است. 

"محمد الجغبیر"، مراسمی که برای یادبود این قاضی اردنی برگزار شده بود به مناسبتی برای اعمال فشار بر دولت اردن برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی تبدیل شد. 

"طارق کمیل" از اعضای حزب وحدت مردمی در این خصوص به خبرنگار المنار گفت: لغو توافقنامه وادی عربه باید لغو شود، زیرا در غیر اینصورت محکوم کردن اقدام نیروهای صهیونیستی، قابل درک نیست. 

"رامی الاحمد"، از دیگر اعضای این حزب نیز گفت: توافقنامه وادی عربه از دیدگاه مردم، اعتباری ندارد. کشته شدن زعیتر باعث شد تا مردم از دولت بخواهند لانه جاسوسی اسراییل را در امان تعطیل کند. 

"معتز ابو رمان"، نماینده مجلس لبنان به خبرنگار المنار گفت: به شهادت رساندن قاضی اردنی، اهانت به کرامت مردم این کشور است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار