سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه کريمه خواستار اعزام ناظران سازمان امنيت و همکاری اروپا شد

منطقه خودمختار کریمه اوکراین از سازمان امنیت و همکاری اروپادر خواست کرده است ناظرانی را برای نظارت بر همه پرسی درباره پیوستن این منطقه به روسیه اعزام کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز از مسکو ، خبرگزاری ریانووستی روسیه روز دوشنبه اعلام کرد منطقه کریمه اوکراین از سازمان امنیت و همکاری اروپا دعوت کرده است ناظرانی را برای نظارت بر همه پرسی درباره پیوستن این منطقه به روسیه اعزام کند.

اما سخنگوی سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت منطقه کریمه نمی تواند از ناظران دعوت کند زیرا این منطقه از یک دولت کامل برخوردار نیست و بنابراین از اعضای این سازمان 57 عضوی تلقی نمی‌شود.

 وی افزود :« تا آنجایی که ما می دانیم شبه جزیره کریمه از اعضای سازمان امنیت و همکاری اروپا نیست و بر این اساس نمی تواند از ما دعوت کند.»

ناظران نظامی سازمان امنیت و همکاری اروپا طی یک هفته گذشته تلاش کردند وارد شبه جزیره کریمه شود که تحت کنترل نیروهای روسی است اما موفق نشدند.

"سرگئی آکسیونوف" نخست وزیر جدید منطقه کریمه روز دوشنبه گفت مقامات طرفدار روسیه در منطقه از صمیم قلب خواستار خارج شدن ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.