سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار اجتماعي"دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره کارآفرینان ، آلاینده‌ها همچنان میهمان پایتخت‌نشینان هستند/ هوای پایتخت در شرایط ناسالم است ، 15 بدهکار اصلی شهرداری مشخص شدند/شهرداری برای وصول بدهی‌هایش اهرم فشار ندارد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پرداخت 130 هزار میلیاردی یارانه به مردم/ نرخ تورم ده درصد کاهش یافت



 معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از کاهش نرخ تورم از 43 درصد به 34 درصد خبر داد.

15 بدهکار اصلی شهرداری مشخص شدند/شهرداری برای وصول بدهی‌هایش اهرم فشار ندارد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشخص شدن 15 بدهکار اصلی شهرداری گفت: حجم بزرگی از این بدهی‌ها از سوی سه شخص است که متاسفانه شهرداری برای وصول بدهی‌هایش اهرم فشار ندارد.

امروز خجالت می‌کشم بگویم پل صدر و نیایش را 24 ماهه ساختیم
 شهردار تهران با اشاره به سرعت تغییر و تحولات رخ داده در کشور چین نسبت به سفر گذشته خود به این کشور گفت: به جهت فیزیکالی امروز خجالت می‌کشم بگویم پل صدر و نیایش را 24 ماهه ساختیم.

احداث 200هزار مسکن مناسب سازی شده برای معلولین
 همایون هاشمی از احداث 200هزار مسکن مناسب‌سازی شده برای معلولین خبر داد و گفت: علی‌رغم مشکلات فراوان 70هزار از این واحدها را به مددجویان تحویل داده‌ایم.

آلاینده‌ها همچنان میهمان پایتخت‌نشینان هستند/ هوای پایتخت در شرایط ناسالم است

سخنگوی مرکز کنترل کیفیت هوای تهران از ادامه شرایط ناسالم هوای پایتخت خبر داد.

توسعه در شهر اتفاق نخواهد افتاد مگر به واسطه فناوری اطلاعات
 معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران حضور 660 هزار نفر از شهروندان در جشنواره ساپورتال‌های شهرداری را خلق حماسه در حوزه آی تی دانست و گفت: توسعه در شهر اتفاق نخواهد افتاد مگر به واسطه فناوری اطلاعات.

کاشت 3 هزار نهال در پهنه جنوب غرب پایتخت

 مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 18 از کاشت 3 هزار نهال همزمان با بزرگداشت هفته منابع طبیعی با شعار "پاکی محیط زیست را با زباله آلوده نکنیم" در بوستان ملاصدرا این منطقه خبر داد.

سه طرح پلیس برای کنترل انضباط ترافیکی
 رئیس پلیس راهور ناجا از ارائه سه طرح پلیس در جهت کنترل انضباط ترافیکی خبر داد.

آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره کارآفرینان

 معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: کارآفرینان علاقمند به شرکت در نهمین جشنواره کارآفرینان تا 27فروردین ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

طرح جهادی ستاد اقامه نماز کشور در سال 93 با حضور مسئولان کشوری
 رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: همت و عزم مسئولان بنا بر پیام مقام معظم رهبری مهمترین و اساسی ترین عامل ترویج و گسترش فرهنگ اقامه نماز کشور است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.