همایون هاشمی از احداث 200هزار مسکن مناسب‌سازی شده برای معلولین خبر داد و گفت: علی‌رغم مشکلات فراوان 70هزار از این واحدها را به مددجویان تحویل داده‌ایم.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همایون هاشمی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) گفت: باید به سمتی برویم تا بتوانیم سازمان بهزیستی را یک سازمان هوشمند کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد فعالیت‌های سازمان بهزیستی زیاد است می‌بایست به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که با توجه به کمبود منابع بتوانیم درست هزینه کنیم.

وی افزود: براساس آمار در سال جاری بیش از 5هزار میلیارد تومان برای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی هزینه شده که از این رقم یک هزار میلیارد تومان را دولت و مابقی را خیرین پرداخت کرده‌اند.

هاشمی اظهار داشت: از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کارهای خوبی در دو سال گذشته در سازمان بهزیستی صورت پذیرفته و توانمندسازی جزء ادبیات اصلی این سازمان محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: هزینه نگهداری کودکان و شیرخواران ماهیانه یک میلیون و 200هزار تومان است که از این رقم 200هزار تومان دولت و مابقی را خیرین پرداخت می‌نمایند.

هاشمی تاکید کرد: در سال گذشته ساخت و احداث 200هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در دستور کار قرار گرفته که با وجود مشکلات فراوان 70هزار واحد مسکونی مناسب‌سازی شده به مددجویان تحویل داده شده است.
وی گفت: براساس قانون سازمان‌های حمایتی موظفند سالانه 10درصد از مددجویان خود را از چرخه حمایتی خارج نمایند و ما امسال توانستیم این رقم را به 13درصد برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه رفاه اجتماعی اقدامات خوبی از سوی سازمان بهزیستی انجام شده که امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز به این بخش ورود پیدا کنند.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: احداث ، 200هزار ، مسکن ، معلولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار