سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

50میلیارد تومان جمع‌آوری اولیه از محل جشن نیکوکاری/ فارس، تهران و اصفهان رکورددار استان‌های خیر هستند

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تاکنون 50میلیارد تومان از محل جشنواره نیکوکاری جمع‌آوری شده است که استان‌های فارس، تهران درصدر استان‌های خیر قرار دارند.

سعید ستاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره نیکوکاری در 100هزار پایگاه مدارس و 23هزار پایگاه در مساجد سراسر کشور گفت: طبق شمارش اولیه از محل جشنواره نیکوکاری تاکنون 50میلیارد تومان جمع‌آوری شده است که نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: 30میلیارد تومان از طریق پایگاه‌های امداد، 12میلیارد تومان در مدارس کشور و 8میلیارد تومان در پایگاه‌های امداد در مساجد سراسر کشور جمع‌آوری شده است که کمک‌های نقدی و غیرنقدی مدارس، از طریق انجمن اولیای مدارس و در مساجد از طریق هیئت امنای مساجد در بین نیازمندان توزیع شده است.

ستاری در خصوص نظارت به توزیع کمک‌ها در مدارس و مساجد تصریح کرد: انجمن اولیای مدارس و هیئت امنای مساجد افراد معتبری هستند که با دقت کامل بر مراحل جمع‌آوری وتوزیع آن نظارت دارند.

وی در ادامه در خصوص نحوه مشارکت مردم در جشنواره نیکوکاری اظهار داشت: مشارکت مردم بیشتر از طریق حساب‌های الکترونیکی اعم از کارت‌های شتاب و تلفن همراه بوده است.

وی در ادامه از رکورددار بودن استان در جمع‌آوری کمک‌های مردمی فارس خبر داد و گفت: مردم خیر استان فارس، تهران، اصفهان و سیستان و بلوچستان تاکنون بیشترین آمار مربوط به جشن نیکوکاری را به خود اختصاص داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته جاری مراحل جمع‌آوری و توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین به اتمام می‌رسد.
انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.