سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اقتصاد مقاومتی چراغ راه پیشرفت اقتصادی کشور است/ضرورت تبیین اقتصاد مقاومتی در کتب درسی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی برای مردم، اظهار داشت: در این راستا می‌توان در سال تحصیلی جدید بخشی از کتب درسی مقاطع مختلف تحصیلی را به تعریف اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی اختصاص داد تا همه بدانند این راهبرد در زندگی‌ امروزشان ورود کرده است.

 ابراهیم نکو نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در رابطه با اقتصاد مقاومتی باید همه آحاد جامعه، چه قوا، چه دستگاه‌های مختلف و چه مردم آن را به عنوان یک اصل برای پیشرفت اقتصادی بپذیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه مفاهیم اقتصادی که هر ساله از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود، آن گونه که شایسته است آموزش‌های لازم در خصوص آن‌ها صورت نمی‌گیرد و حال که ایشان اقتصاد مقاومتی را مطرح ساخته‌اند برآیند و جمع‌بندی تمامی مسائل اقتصادی است که هر ساله از سوی ایشان مطرح می‌شد و در واقع اقتصاد مقاومتی چراغ راه پیشرفت اقتصادی کشور است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی برای مردم، اظهار داشت: در این راستا می‌توان در سال تحصیلی جدید بخشی از کتب درسی مقاطع مختلف تحصیلی را به تعریف اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی اختصاص داد تا همه بدانند این راهبرد در زندگی‌ امروزشان ورود کرده و باید در اقتصادشان نقش‌آفرینی کنند.

نکو در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه‌های کلان‌تر و در حیطه وظایف قوا نیز، قوای مقننه و مجریه باید طرح‌ها و لوایحی که تهیه می‌کنند متناسب با روح اقتصاد مقاومتی تهیه و تنظیم شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.