سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/کفاشیان در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

کی‌روش در انتخاب دستیارانش آزاد است/ در مورد قهرمانی با FIFA هیچ مشکلی نداریم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک دستیار کی‌روش ایرانی خواهد بود و بطور قطع این سرمربی تیم ملی است که انتخاب می‌کند چه کسی دستیار وی شود.

علی کفاشیان در خصوص برنامه‌های تیم ملی فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما پیگیر برنامه‌‌های تیم ملی فوتبال کشورمان هستیم و به طور قطع برای موفقیت و سربلندی تیم ملی فوتبال کشورمان تلاش می‌کنیم.
 


رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در ادامه افزود: بطور قطع برنامه‌های عقب افتاده‌ای در تیم ملی داریم که ضمن پیگیری این برنامه‌ها پیگیر اخذ منابع مالی و تأمین نیازهای تیم ملی هستیم.
 
وی ادامه داد: در این راستا اردوی متفاوتی را به جهت تقویت تیم ملی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ملی‌پوشان آماده حضور در جام جهانی شوند.
 


کفاشیان با اشاره به در اختیار نگذاشتن ملی‌پوشان توسط باشگاه‌ها اضافه کرد: رایزنی‌های متفاوتی را با باشگاه‌های کویت و قطر انجام داده‌ایم البته قول‌هایی داده‌اند که ملی‌پوشان کشورمان را در اختیارمان قرار دهند تا همه بازیکنان در کنار هم به تمرین و آماده‌سازی بپردازند.
 
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره بازی‌های تدارکاتی تصریح کرد: بطور قطع در اردوهایی که می‌گذاریم بازی‌های تدارکاتی خوبی برنامه‌ریزی می‌کنیم که ان‌شاءالله این بازی‌ها به انجام می‌رسد که بازی با چند کشور آفریقایی و اروپایی از جمله بلاروس را در نظر داریم.
 


وی درخصوص دستیاران کی‌روش گفت: کی‌روش در انتخاب دستیارانش آزاد است و هر کسی را که تعیین کند دستیار وی می‌شود. بطور حتم این افراد ایرانی خواهند بود و با توجه به این که وی مربی بزرگی است به همین دلیل می‌توان این انتظار را داشت که لایق‌ترین فرد را برای دستیاری خود  برمی‌گزیند.
 
کفاشیان با اشاره به ارسال‌ نامه‌ای از سوی FIFA  مبنی بر حکم «محسن قهرمانی» داور محروم شده‌ی لیگ افزود: فیفا نامه‌‌ای را در مورد قهرمانی به ما ارسال کرده است و ما جواب نامه را داده‌‌ایم در واقع FIFA به نوع و شکل رأی کاری ندارد و فقط در نامه‌ ارسالی قصدش بوده است که بداند موضوع قهرمانی از چه قرار است، ما نیز جواب نامه را ارسال کرده‌ بودیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.
 


رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که با تلاش مسئولان مبنی بر حمایت از تیم ملی و غیرت بازیکنان در نشان دادن فوتبال ایرانی بتوانیم در کشور برزیل موفق باشیم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کفاشیان ، کی روش ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.