رئیس کمیته ملی المپیک گفت: قرار است از مدال‌آوران رشته‌های ورزشی ایران طی دو سال گذشته که از آنها تقدیری به عمل نیامده به زودی در جلسه‌ای تجلیل شود.

به گزارش خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران کیومرث هاشمی در مراسم معرفی برترین‌های ورزش ایران در سال 1392 اظهار داشت: کار ما در اینچوان سخت است، می‌خواهیم کاروان با کیفیتی به این مسابقات بفرستیم. ما بهترین نتایج را در گوانگجو کسب کردیم که البته تکرار آن کار بسیار سختی است.

وی ادامه داد: با 23 فدراسیون نشست تخصصی داشتیم و نوع نگاه‌هایمان را به آنها انتقال داده‌‌ایم، به عنوان کمیته المپیک در وقت یک ماهه‌ای که داریم با فدراسیون‌ها هماهنگی انجام می‌دهیم تا به نتیجه خوبی برسیم. می‌دانیم ما فرصت دو ساله‌ای را از دست دادیم و باید با برنامه‌ریزی بیشتری فعالیت کنیم.

فدراسیون‌ها از دریافت نکردن پاداش طی دو سال گذشته ناراحت هستند، کمیته المپیک تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات ورزشکاران گذاشته است.

 ورزشکاران تلاش می‌کنند و وظیفه کمیته المپیک و وزارت ورزش حمایت است. دولت محترم قول همکاری داده تا نگرانی‌هایی که وجود دارد برطرف شود.

وی افزود: قرار است از مدال‌آوران رشته‌های ورزشی ایران طی دو سال گذشته که از آنها تقدیری به عمل نیامده به زودی در جلسه‌ای تجلیل شود. طبق اعلام وزیر در خرداد یا تیر با حضور رئیس‌جمهور محترم این مراسم برگزار خواهد شد.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: کمیته المپیک از 12 مدال‌آور المپیک لندن قصد تقدیر دارد و این هفته این مسئله را عملی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است از مدال‌آوران طلایی المپیک با 70 میلیون تومان از مدال‌آوران نقره‌ای با 50 میلیون تومان و از مدال‌آوران برنزی با 30 میلیون تومان طی روز سه‌شنبه تقدیر به عمل آورند.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که کمیته المپیک چه درخواستی برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید دارد، عنوان کرد: ما به موضوعات فنی ورود نمی‌کنیم طبق اساسنامه فدراسیون‌ها بالاترین مقام تصمیم‌گیرنده در هر رشته فدراسیون آن ورزش است، ما از علی کفاشیان درخواست کردیم بهترین فرد را برای تیم ملی امید انتخاب کند چرا که در صورت صعود تیم فوتبال به المپیک فضای ورزش ایران تغییر می‌کند.

بعد از المپیک سال 1358 در مسکو که تیم ملی ایران به دلیل تحریم مسابقات در آن حضور پیدا نکرد هنوز تیم فوتبال ما به المپیک راه پیدا نکرده است. در صورت ورود تیم ملی فوتبال به المپیک مردم خوشحال می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار