سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه:

بی‌آبی کمر کشاورزان شهرستان را خم کرده است/ 5 سال است که حق‌آبه حق‌آبداران پرداخت نشده است

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس، مشکل عدیده حوزه انتخابیه خود را بحث کم‌آبی خواند و گفت: متاسفانه حدود 5 سال است که دولت آب کشاورزانی که حق‌آبه خود را پرداخت کرده‌اند را به آنها نداده است که همین امر سبب شده حدود 30 هزار خانوار در این مدت هیچ درآمدی نداشته باشند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مشکل عدیده حوزه انتخابیه خود را بحث کم‌آبی خواند و گفت: متاسفانه حدود 5 سال است که دولت آب کشاورزانی که حق‌آبه خود را پرداخت کرده‌اند را به آنها نداده است که همین امر سبب شده حدود 30 هزار خانوار در این مدت هیچ درآمدی نداشته باشند.

وی در رابطه با رفع این معضل با وزرای نیرو و جهاد کشاورزی صحبت‌هایی شده، اظهار داشت: بنا بر این بود، وزیر نیرو خسارت عدم کشت را از سوی دولت پیگیری کند که تاکنون خبری مبنی بر این جبران خسارت کشاورزان نشده است.  

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه بی‌آبی کمر کشاورزان شهرستان را خم کرده است، ادامه داد: اگر در این وضعیت خشکسالی به داد کشاورزان شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه رسیدگی نشود، مشکلات معیشتی کشاورزان آنها را وادار به مهاجرت خواهد کرد.

حاجی‌دلیگانی در پایان یادآور شد: در خصوص کشت بهاره ضرورت دارد به کشاورزان آب داده شود که اما وزارت نیرو هنوز تصمیمی را در این‌باره اعلام نکرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.