سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان؛

آخوندی و رحمانی‌فضلی به کمیسیون عمران می‌روند

وزرای راه و شهرسازی و کشور هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان به کمیسیون عمران مجلس می‌روند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه هفته آینده خود، ضمن بررسی اخبار و اطلاعات، بررسی طرح نحوه تأمین غیرنقدی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی حمل و نقل و آب و فاضلاب، رأی‌گیری طرح ارزیابی زیست‌محیطی ایران و رأی‌گیری طرح تعیین وظایف سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل را در دستور کار خود دارند.
 
همچنین اعضای این کمیسیون در جلسه سه‌شنبه خود؛ لایحه یک‌فوریتی تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور را مورد رسیدگی قرار می‌دهند، ضمن آن که در این روز  "عباس آخوندی" وزیر راه و شهرسازی به منظور پاسخگویی به سؤالات مهرداد بذرپاش نماینده تهران و یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر در کمیسیون عمران حاضر می‌شود.
 
لازم به ذکر است؛ همچنین در روز سه‌شنبه نیز "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" وزیر کشور با حضور در این کمیسیون پاسخگوی سؤالات مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر، ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و حمیدرضا پشنگ نماینده خاش و میرجاوه خواهد بود.
 
گفتنی است، کارگروه بنادر کمیسیون عمران روز دوشنبه آتی رسیدگی به طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ (خسارت تأخیر) به کشتی‌ها و کارگروه مسکن و شهرسازی کمیسیون مذکور نیز رسیدگی به طرح رونق در ساخت و ساز و تسهیل صدور پروانه ساختمانی در شهرها را ادامه می‌دهند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.