سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ضرورت تجمیع مرکز کنترل شهرداری و پلیس قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: لازم است مرکز کنترل شهرداری و نیروی انتظامی هر چه سریع‌تر در یک مکان و با هدف نظارت و امنیت بیشتر در سطح شهر تجمیع شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا اسدی جوزانی سه‌شنبه شب طی بازدید استاندار قم از مرکز سامانه مدیریت و نظارت تصویری ترافیک شهر قم اظهار داشت: در چشم‌انداز آینده نیروی انتظامی، قرار است 150 دوربین نظارتی در سطح شهر نصب شود.

وی افزود: تجمیع مرکز کنترل شهرداری و نیروی انتظامی اقدامی بسیار مناسب و نیازمند فضایی بزرگ‌تر و کامل‌تر است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی، نقاط حساس و محورهای مختلف می‌توانند در این مرکز از نظر ترافیکی و امنیتی کنترل شوند، گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی در مرکز کنترل خود، 22 دوربین در سطح شهر را کنترل و هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر میان مرکز کنترل پلیس و صدا و سیما فیبرنوری کشیده شده تا خبرها با سرعت و اطمینان بالایی به منظور اطلاع‌رسانی همگانی در اختیار صدا و سیما قرار بگیرند.

اسدی جوزانی با بیان اینکه برخی از مردم برای نصب دوربین پلیس در محل‌های زندگی خود اعلام آمادگی کرده‌اند عنوان داشت: باید در آینده نزدیک قرارگاه کنترل و هدایتی کامل با همکاری شهرداری تشکیل دهیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: یکی از مزایای تجمیع مراکز کنترل شهرداری و نیروی انتظامی، شناسایی سریع و دقیق خودروهای سرقتی است به طوری که به محض ورود آنها به مبادی خروجی شهر، مورد شناسایی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قم ، شهرداری ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.